دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

گروه اجتماعی: معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با اشاره به اینکه ممکن است در گفته‌های برخی نامزد‌های انتخاباتی و هواداران آنها مطالبی در نقد شرایط موجود ازجمله شرایط اقتصادی مطرح شود، گفت:

journalism

در انعکاس اینگونه نظرها باید مراقب بود. محمد جعفر محمدزاده که در همایش منادیان حماسه سخن می‌گفت، تأکید کرد: اخلاق انتخاباتی اقتضا می‌کند که کاندیداها از تخریب یکدیگر و قوای سه‌گانه و نهادهای حاکمیتی بپرهیزند و اخلاق رسانه‌‌ای و قانون مطبوعات نیز حکم می‌کند که درصورت بروز چنین تخریب‌هایی از انعکاس و اشاعه آن در رسانه‌ها خودداری شود. همایش منادیان حماسه دیروز در ساختمان وزارت ارشاد برگزار شد و هدف از برگزاری آن «هم‌اندیشی در راهبرد انتخاباتی» اعلام شد.

وزیر ارشاد دولت دهم نیز در سخنان خود در این همایش با بیان اینکه انتخابات فقط نزاع و کشمکش سیاسی نیست، گفت: همه فعالان عرصه رسانه در این جهت حرکت کنند. محمد حسینی‌با بیان اینکه در این عرصه هر قلم و قدم مهجور است بیان‌داشت: این امر به شکلی است که می‌ارزد آبروی افراد در این مسیر نثار شود.

رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید نیز در وقت سخنرانی خود نقش رسانه‌ها را در انتخابات آتی سرنوشت‌ساز خواند و گفت: رسانه‌ها باید موجب دلگرمی و امید بیشتر در بین مردم شوند. او با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در شرایط حساس و خاصی قرار دارد، گفت: ما باید استفاده لازم و مطلوب را از انتخابات ببریم و اجازه ندهیم دشمن سوءاستفاده کند. آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هم گفت: افرادی که دیگران را در رسانه‌ها لجن‌مال می‌کنند، بدانند که به موقع نوبت خودشان هم خواهد رسید. او ادامه داد: ممکن است فرد سیاستمدار و خبرنگاری با لجن‌مال کردن به پول خوبی هم برسد اما این پول‌ها نجس است.

کد خبر 211709
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز