مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۲
۰ نفر

آبادان: نصب سیستم جی‌پی‌اس روی تاکسی‌های آبادان با وجود تأکید تاکسیرانی آبادان و تمایل برخی شهروندان با مخالفت برخی تاکسی‌داران مواجه شده است.

تاکسی

سرپرست سازمان تاکسیرانی آبادان در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد: از سال گذشته و در زمان مدیریت قبلی تاکسیرانی آبادان طرح استفاده از جی‌پی‌اس در آبادان آغاز شد. علی امینیان دهکردی ادامه داد: ابتدا این طرح برای تاکسی‌های محور امیری به دانشگاه به‌عنوان محور پایلوت اجرا شد و پس از مجهزشدن همه تاکسی‌های این محور به این سامانه، روند نصب آن روی تاکسی‌های خطوط دیگر اجرایی می‌شود.وی اضافه کرد: البته برای اجرای هرچه بهتر و مناسب‌تر این طرح باید فرهنگسازی لازم انجام شود و مردم نسبت به مزایای این طرح آگاهی یابند.

وی خاطرنشان‌کرد: متأسفانه برخی از تاکسی‌داران از روی بی‌اطلاعی و عدم‌آگاهی و برخی دیگر نیز به‌دلیل اینکه اجرای این طرح آنها را محدود می‌کند از اجرای آن ناراضی هستند. امینیان گفت: درصورتی که مردم از مزایای اجرای این طرح اطلاع یابند قطعاً بسیاری، اجرای آن را بر شیوه کنونی ترجیح می‌دهند. وی اضافه کرد: برای رعایت حال تاکسی‌داران دو شیوه پرداخت نقدی و اقساطی برای آنها درنظر گرفته شده است.

کد خبر 211576

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز