همشهری آنلاین: همایش "مادری و زن تراز انقلاب اسلامی" با حضور جمعی از علما، اساتید، کارشناسان و فعالان حوزه زنان و خانواده و عموم مردم، روز سه شنبه 10 اردیبهشت، ساعت 8 الی 18 در تالار ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، برگزار می‌شود.

زنان

به گزارش همشهری آنلاین، این همایش ملی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زیبایی نژاد، دکتر محمدتقی کرمی، دکتر محمدرضا جوادی یگانه، دکتر فریبا علاسوند، دکتر صادق مهدوی، دکتر مسعود جان بزرگی، دکتر مهدی منتظر قائم، دکتر طاهره همیز، دکتر مریم رفعت جاه و ...، برگزار خواهد شد.

دبیر همایش "مادری و زن تراز انقلاب اسلامی"، در تشریح بخشی از برنامه های روز همایش اعلام کرد: از بین تمامی آثار ارسال شده از سراسر کشور،154 مقاله تأیید شده‌اند که چکیده آنها در کتاب "چکیده مقالات" و مشروح آنها در قالب لوح فشرده روز همایش ارائه می‌شود.

همچنین حدود 25 مقاله نیز به عنوان مقالات برتر انتخاب شده‌اند که در کتاب "مجموعه مقالات همایش" طی دو ماه آینده به چاپ می‌رسد و روانه بازار می‌شود.

ابوالفضل اقبالی افزود: 15 مصاحبه نیز با استادان حوزه و دانشگاه درباره "زن و خانواده" انجام شده که این مصاحبه‌ها نیز منتشر می‌شوند.

علاوه بر آن ویژه‌نامه 150 صفحه‌ای به قلم بیشتر نخبگان حوزه زن و خانواده را منتشر می‌کنیم که روز همایش به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

برگزاری کارگاه مادری با عنوان "مهارت‌های مادری" از سوی دکتر همیز، و همچنین نمایشگاه کتابی با موضوع "زن و خانواده" از دیگر برنامه های روز همایش خواهد بود.

وی با اشاره به طراحی نرم‌افزار "مادری"، اظهار کرد: این نرم‌افزار چند رسانه‌ای در قالب متن، عکس و فایل کتاب و برنامه‌های سخنرانی روز همایش به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

علاوه بر آن سایت "مادری" به آدرس www.madari.ir افتتاح می‌شود که پس از برگزاری همایش به عنوان سایت "سبک زندگی مادران انقلاب اسلامی" ادامه کار می‌دهد که این سایت هم از جنبه خبری برخوردار است و هم جنبه تحلیلی و توصیفی.

دبیر همایش «مادری و زن تراز انقلاب اسلامی» با اشاره به سلسله همایش‌های برگزار شده با موضوعات مرتبط با محورهای همایش، گفت: این همایش‌ها در مکان جبهه فکری انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها برگزار شد و نتیجه راهبردی این نشست‌ها نیز در قالب ویژه‌نامه یا کتاب منتشر می‌شود و در اختیار مجموعه مدیریتی نظام جمهوری اسلامی قرار می‌گیرد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.madary.ir و www.madaree.ir و یا به آدرس دبیرخانه همایش: تهران - خیابان نجات اللهی - خیابان اراک - کوچه شهریور - بن بست دوم غربی - پلاک 1 مراجعه و با تلفن: 02188946705 و 09122632245 و فکس: 02188946706 تماس بگیرند.

کد خبر 211466
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز