سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین دیوید آگیره پس از شکست 3 بر صفر برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: فکر کنم بازی بدی را ارایه ندادیم اما دریافت سه گل زیاد بود.

آگیره

استقلال توانست از موقعیت‌ها بهترین استفاده را کند و من امروز اصلا خوشحال نیستم و امروز روز بسیار بد ما بود اما به استقلال تبریک می‌گویم.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه چرا نیلمار در ترکیب اصلی الریان قرار نداشت، گفت: نیلمار در 10 روز گذشته تمرین نکرده بود در دو روز گذشته تمرین کرد و آمادگی 90 دقیقه بازی را نداشت و سه روز دیگر بازی حساسی در قطر داریم و نمی‌خواستم در مورد او ریسک کنم.

سرمربی تیم الریان در مورد اینکه نتیجه بازی منطقی و عادلانه بود یا نه، گفت: برای من فرقی نمی‌کرد سه گل بخوریم یا دو گل بخوریم. استقلال بعد از گل دوم خیلی خوب بازی کرد ما حمله کردیم اما آنها از موقعیت‌های گل‌شان بهتر استفاده کردند. برای نباختن آمده بودیم اما نشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه میزبانی استقلال چطور بود، گفت: میزبانی خیلی خوب و عالی بود و هیچ مشکلی نداشتیم. ایران کشور خوب و میهمان نوازی است و واقعا لذت بردم.

سرمربی الریان در مورد اینکه استقلال و الهلال می‌توانند در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا موفق شوند، گفت: جواب به این سوال خیلی سخت است. استقلال تیمی قدرتمند است و استقلال می‌تواند با قدرت به راهش در لیگ قهرمانان آسیا ادامه بدهد.

وی در مورد اینکه تفاوت سطح فوتبال ایران با تیم‌های حاشیه حوزه خلیج فارس را چطور می‌داند، گفت: ایران را خیلی نمی‌شناسم اما استقلال با بازیکنانی که سال‌ها کنار هم حضور دارند هماهنگ و خوب هستند و قطری‌ها تکنیکی‌ترند اما بازیکنان ایرانی قدرتی‌تر هستند و تجربه بین‌المللی بیشتری دارند و بازیکنان قطری‌ الریان این تجربه بین‌المللی را ندارند و به همین دلیل اشتباه‌های زیادی داشتیم.

آگیره در مورد اینکه انتظار چنین شکست سنگینی را داشت یا نه، گفت: آمده بودیم که دست پر به قطر برگردیم اما استقلال از موقعیت‌های گلزنی استفاده کرد اما ما نه و استقلال شایسته این برد بود.

 

 

کد خبر 210787
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز