سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی مشهد با تشریح جزئیات دستبرد مسلحانه به بانک ملت از دستگیری یک مظنون در این رابطه خبر داد.

سرهنگ احد کریمی در گفتگو با  مهر اظهار داشت: ساعت 10:51 دقیقه صبح امروز ( 3 اردیبهشت) دو سارق وارد بانک ملت شعبه دانش آموز مشهد شده و با شلیک یک تیر هوایی مشتریان را در گوشه‌ای از بانک نگه داشتند. آنها سپس با تهدید کارکنان مبلغ 70 میلیون و 600 هزار تومان را داخل یک ساک مشکی رنگ قرار داده و از محل متواری شدند.

وی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس اطلاع داده شد و ماموران کلانتری 36 شهرک ناجا در محل سرقت حاضر شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان صورت‌های خود را پوشانده و دو قبضه اسلحه کلاشینکف و کلت کمری همراه داشته‌اند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: دزدان پس از اجرای نقشه خود سوار یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ شده و قبل از حضور ماموران گریخته بودند. در حال حاضر فیلم صحنه سرقت در اختیار ماموران قرار گرفته تا با بررسی آن سرنخ‌هایی از دزدان به دست بیاید.

وی با اشاره به اینکه پرونده به صورت ویژه در حال بررسی می‌باشد اظهار داشت: یک مظنون در این زمینه شناسایی و از سوی ماموران دستگیر شده است.

کد خبر 210702
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز