سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: بر اساس آمار و اطلاعات رسیده از استان‌های برگزار کننده بخش‌های موضوعی این جشنواره، پیش بینی می‌شود بیش از 25 هزار اثر در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سراسر کشور دریافت شود.

پوستر خلیج فارس

به گزارش ایسنا، بر اساس آمار و اطلاعات رسیده از استان‌های برگزارکننده بخش‌های موضوعی این جشنواره، پیش بینی می‌شود تا پایان مهلت مقرر برای دریافت آثار، بیش از بیست و پنج هزار اثر با موضوعیت خلیج فارس و در شاخه‌های گوناگون عرصه فرهنگ و هنر از سراسر کشور، به دبیرخانه‌های این جشنواره ارسال شود.

آثار ارسال شده از سراسر کشور به هر بخش، توسط دبیرخانه جشنواره در استان برگزار کننده آن بخش به صورت مجزا مورد بازبینی و داوری قرار می‌گیرد و برگزیدگان هر بخش در مراسم اختتامیه در بندرعباس حضور خواهند داشت و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

بخشی از مراسم اختتامیه نیز در قالب جشن‌های بزرگ مردمی است که صبح روز 9 اردیبهشت ماه در جزایر مختلف خلیج فارس و در ‌نهایت بعد از ظهر‌ همان روز در بندرعباس برگزار می‌شود.

همچنین داوری کتاب سال خلیج فارس که در چهار بخش تالیف، ترجمه، پژوهش و پایان‌نامه بوده است نیز در روز هشتم اردیبهشت ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد و برگزیدگان این بخش نیز تعیین و مورد تجلیل و قدردانی قرار خواهند گرفت.

جوایز این جشنواره شامل تندیس جشنواره و مبلغی به عنوان جایزه نقدی است که در هر یک از جشنواره‌های موضوعی ذکر شده متفاوت بوده و به فراخور حوزه مربوطه تعیین شده است.

این جوایز به سه اثر بر‌تر در هر بخش تعلق خواهد گرفت.

 

کد خبر 210640
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز