همشهری آنلاین: یک مظنون بمبگذاری‌های بوستون احتمالا از طریق تصاویر دوربین‌های مداربسته یک فروشگاه شناسایی شده است. اما خبرها در این زمینه ضد و نقیض است . سی ان ان می‌گوید مظنون دستگیر شده است. در همین حال نامه‌ای مشکوک هم برای رئیس جمهور امریکا ارسال شده است.

سی ان ان می‌گوید تصاویر دوربین‌های مداربسته به دستگیری مظنون به بمب گذاری منجر شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، یک منبع دولتی آمریکا هم روز چهارشنبه گفت ماموران تحقیق بمب گذاری بوستون هنوز نام فرد مظنونی را که می‌گویند در یک تصویر ویدئویی امنیتی دیده‌اند اعلام نکرده‌اند.

تلویزیون انگلیس هم روز چهارشنبه به نقل از یک منبع مجری قانون آمریکا که خواسته است نامش فاش نشود اعلام کرد مظنون بمب گذاری بوستون در بازداشت است.

از دیگر سو وزارت دادگستری آمریکا هم خبر دستگیری مظنون به بمب گذاری را رد کرده است.

در همین حال به گزارش واحد مرکزی خبر، شبکه تلویزیونی بی بی سی در خبری فوری درباره ارسال نامه ی مشکوک به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: مقامات اف بی آی اعلام کردند آزمایش‌های اولیه نشان می‌دهد که اثرات ماده سمی رایسین در نامه ارسالی به باراک اوباما مشاهده شده است.

شبکه آمریکایی ای بی سی هم گزارش داد نامه‌ای که برای باراک اوباما ارسال شده بود حاوی ماده ی سمی مرگبار رایسین است. این نامه هرگز به نزدیک محل استقرار باراک اوباما هم نرسید.

پلیس کنگره آمریکا روز چهارشنبه به علت نگرانی‌ها برسر ارسال چند نامه و یک بسته مشکوک دو ساختمان اداری سنا را تخلیه کرد .

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، سخنگوی پلیس کنگره آمریکا گفت بخش‌هایی از ساختمان‌های « راسل » و « هارت » تخلیه شده است و مقامات درحال تحقیق هستند.

وی افزود مقامات آمریکا درحال بررسی بسته‌ای مشکوک در ساختمان هارت و نامه‌هایی مشکوک هستند که به ساختمان راسل ارسال شده است.

به گزارش اسوشیتدپرس از واشنگتن، کارل لوین سناتور آمریکایی از ایالت میشیگان اعلام کرد دفتر منطقه‌ای وی نامه‌ای مشکوک دریافت کرده است.

کد خبر 209759
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز