همشهری آنلاین: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی سیستان و بلوچستان دقایقی پیش تعداد مجروحان در کانون زلزله سراوان را اعلام کرد.

وقوع زلزله در شهر کاکی بوشهر

به گزارش مهر، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور اعلام کرد که در پی وقوع زلزله 7/7 ریشتری در شهرستان سراوان، 9 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده است.

جمعیت هلال احمر کشور نیز از اعزام ده‌ها تیم امداد و نجات و یک بالگرد به منطقه زلزله‌زده سراوان خبر داده است.

سرهنگ احمد نیکو فر، معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی نیز از آماده‌باش مرزبانان در مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: بلافاصله پس از وقوع زمین‌لرزه تمامی نیروهای مرزبانی استان سیستان و بلوچستان به حالت آماده‌باش درآمده تا علاوه بر حفظ و حراست از مرزها در صورت نیاز اقدام به امدادرسانی کنند. مرزبانان با هوشیاری در نقطه صفر مرزی سراوان و سایر مرزهای این استان حضور داشته و از آن حراست می‌کنند.

3 نفر در گشت بر اثر زلزله مجروح شدند

فریبرز راشدی، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی سیستان و بلوچستان دقایقی پیش در گفتگو با مهر گفت: سه نفر در گشت سراوان بر اثر زلزله مجروح شدند. این زلزله در شهرستان گشت به عنوان کانون زلزله هیچگونه تلفاتی نداشته و تنها به زخمی شدن سه نفر از شهروندان منجر شده است.

وی با بیان اینکه 4 دستگاه آمبولانس به همراه 4 تیم پزشکی در درمانگاه شهرستان گشت از توابع سراوان مستقر شده است، گفت: مجروحان این حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

اعزام شش گروه امدادی از خراسان جنوبی به سراوان

محمد رحیم شهریاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز گفته است: به دنبال وقوع زلزله سراوان، 120 امدادگر در قالب هفت گروه امدادی از شهرستان‌های طبس، نهبندان، قاین، سربیشه، درمیان و بیرجند در استان خراسان جنوبی به منطقه زلزله‌زده اعزام شد.

کد خبر 209490
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز