همشهری آنلاین: تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی زیر بارش باران برگزار شد که چند تن از بازیکنان اصلی این تیم غایب بودند.

ss

ss

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال یک روز پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل گهر دورود تمرین امروز (شنبه) خود را از ساعت 17:30 برای رویارویی با سپاهان در هفته سی و دوم لیگ برتر در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی پیگیری کرد.

* با توجه به اینکه تمرین‌های استقلال به زمین شماره 2 آزادی منتقل شده است باز هم مشکلاتی برای ورود خبرنگاران پیش آمد و حراست ورزشگاه به خبرنگاران اعلام کرد تا امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال اجازه ندهد نمی‌توانند آنان را به مجموعه ورزشی آزدی راه دهند. البته سرمربی استقلال از حراست ورزشگاه خواست تا از این پس اجازه ورود خبرنگاران داده شود.

*تمرین استقلال زیر بارش شدید باران برگزار شد و همین موضوع مشکلاتی را برای خبرنگاران حاضر در تمرین ایجاد کرد چرا که مکانی برای استقرار خبرنگاران وجود ندارد.

* در تمرین امروز آبی‌پوشان و در فاصله 2 روز مانده به دیدار حساس مقابل سپاهان، فرهاد مجیدی، مجتبی جباری، مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، سیاوش اکبرپور و حسن اشجاری غایب بودند.

* با وجود بارش باران بازیکنان استقلال به خصوص بازیکن اصلی که مقابل گهر به میدان رفته بودند سر حال بودند و با یکدیگر شوخی می‌کردند.

* آرش برهانی که در تمرینات چند روز گذشته غایب بود امروز در تمرین شرکت کرد و برخورد گرمی با ویسنته آرزه داشت.

* با وجود اینکه 8 تن از بازیکنان اصلی مقابل گهر دورود پس از پایان بازی تمرین ریکاوری را انجام داده بودند؛ باز هم در تمرین امروز ریکاوری کردند. این بازیکنان پس از گذشت 25 دقیقه زمین تمرین را ترک کردند.

* سایر بازیکنان زیر نظر دستیاران قلعه‌نویی تمرین‌های گروهی را انجام دادند.

* مجید صالح، مربی استقلال زیر نظر حاج قاسم تمرین دوی استقامتی را انجام داد.

* جی لوید ساموئل که به دلیل مصدومیت دیدار مقابل گهر دورود را از دست داده بود امروز همراه دکتر نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال در تمرین حاضر شد و اختصاصی تمرین کرد. ساموئل در مورد وضعیت خود به خبرنگار تسنیم گفت: بد نیستم و باید فعلا تمرینات اختصاصی را انجام بدهم.

* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین محمدی از نزدیک شاهد تمرین امروز استقلال بودند و آنها نیز برای فرار از بارش باران به زیر درختان پناه بردند.

*حدود 20 هوادار در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند. میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال در تمرین امروز استقلال حضور نداشت.

* علی حمودی برای اینکه خیس نشود، یکی از کاورها را روی سرش قرار داده بود.

* دویدن دور زمین، تمرین آقاوسط در دو گروه و فوتبال درون تیمی از آیتم‌های تمرین امروز استقلال بود.

کد خبر 208955
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز