همشهری آنلاین: همایش انتخاباتی حسن روحانی کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری با حضور چهره‌های مختلف از جمله فریدون جیرانی برگزار شد که حضور این سینماگر احتمال ساخت فیلم انتخاباتی روحانی توسط وی را ایجاد کرد.

مهر نوشت: در هر دوره از انتخابات ریاست جمهوری کاندیداهای شرکت‌کننده در این اتفاق سیاسی از چهره‌ها و فیلمسازان سینمای ایران برای تولید و ساخت فیلم‌های انتخاباتی خود استفاده می‌کنند. با نزدیک شدن به انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری بار دیگر رایزنی کاندیداهای ریاست‌جمهوری با سینماگران آغاز شده و حضور چهره‌های سینمایی در محافل سیاسی نیز پررنگ تر از گذشته شده است.

حسن روحانی که روز پنجشنبه 22 فروردین‌ماه در همایشی کاندیداتوری خود را در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد، میزبان چهره‌های مختلفی در این همایش بود. حضور فریدون جیرانی از سینماگران شناخته شده سینمای ایران در این همایش، گمانه‌هایی را مبنی بر ساخت فیلم انتخاباتی این چهره‌ اصلاح‌طلب توسط جیرانی ایجاد کرد؛ مساله‌ای که از سوی وی رسما تایید نمی‌شود.

گرچه هنوز خبری قطعی درباره تولید فیلم انتخاباتی حسن روحانی توسط جیرانی اعلام نشده و یا هیچ نوع حمایتی از سوی این سینماگر از روحانی تایید نشده است، اما حضور وی در مراسم مذکور می‌تواند حاکی از همکاری این فعال سینما با حسن روحانی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری باشد.

کد خبر 208878
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز