چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیدار تراکتورسازی و الشباب از رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا که با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید؛ در پایان یک بر صفر به نفع الشباب پایان یافت

tractor

tractor

شاگردان اولیویرا که بدون تغییر نفرات نسبت به بازی رفت برابر الشباب به میدان رفتند، بازی خوب و برتری را در نیمه‌ی نخست ارائه دادند با اینحال الشبابی‌ها هم چندان بد کار نکردند و دو فرصت مناسب گلزنی در نیمه نخست بدست آور

به گزارش ایسنا با آغاز نیمه دوم تراکتورسازی باز هم بازی را در اختیار خود گرفت.

در دقیقه 53 اولین فرصت در نیمه دوم را تراکتورسازی توسط ایران پوریان از دست داد. ارسال او درحالی که در آستانه ورود به دروازه بود، با برخورد به انگشتان ولید عبدالله راهی کرنر شد.

در دقیقه 63 مصطفی اکرامی جایش را به قاسم دهنوی داد.

در دقیقه 76 ارسال خوب ایران‌ پوریان با ضربه سر سید صالحی همراه شد تا توپ برابر لوپز قرار بگیرد و او از گوشه محوطه‌ی شش قدم توپ را به بالای دروازه الشباب بزند.

در دقیقه 79 شوت چهل متری الغمدی برای الشباب را مهدی ثابتی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.

در دقیقه 82 ضربه خوب گیلسون سوارز را ولید عبدالله با واکنشی دیدنی به کرنر فرستاد. سوارز در دقیقه 80 به جای جواد کاظمیان به بازی آمده بود.

در دقیقه 83 ضربه سر خوب نصرتی را بازهم ولید عبدلله راهی کرنر کرد.

در دقیقه 85 روی یک ضد حمله لوکاس با فرار از میان دو مدافع تراکتور سازی از میانه‌ی میدان با مهدی ثابتی تک به تک شد که با ضربه‌ای آرام دروازه را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود الشباب شود.

در دقیقه 92 سید مهدی سید صالحی فرصت مسلم گلزنی را از 3 قدمی دروازه از دست داد و ضربه اش توانست دروازه‌بان الشباب مهار شد تا شانس مسلم برای فرار از شکست از دست رود.

در ادامه بازهم تراکتورسازان تلاش زیادی از خود نشان دادند تا با باز کردن دروازه الشباب، کار را به تساوی بکشانند که در این امر ناموفق بودند.

  • ترکیب تیم تراکتورسازی: مهدی ثابتی، مصطفی اکرامی، محمد ایرانپوریان، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، منصور ابراهیم‌زاده، مهدی کریمیان، مهدی کیانی، فلاویو لوپز، جواد کاظمیان و مهدی سیدصالحی.
  • ترکیب الشباب: ولید عبدالله، احمد الستا، عمر القدمی، فرناندو منگازو، مارسلو کاماچو، احمد اتیف، عبدالمالک، حسن فلاته، کواک تاعفی، ولید جهدلی و نصیر الشریمانی.
کد خبر 208510
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز