سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش عکس های عباس کیارستمی تا 31 فروردین 92 در «گالری بوم» ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، گالری بوم که در فضایی شاخص و استاندارد اوایل اسفند ماه سال گذشته با نمایش مجموعه ای از عکس های دیده نشده «سفید برفی» عباس کیارستمی آغاز به کار کرده، بعد از تعطیلات نوروزی فعالیت خود را از سر گرفته است و تا پایان فروردین ماه جاری میزبان عکس ها و ویدئو آرت این هنرمند بین المللی خواهد بود.

«سفید برفی» عنوان مجموعه عکس و «جاده» نام ویدئو آرتی است که از عباس کیارستمی در «گالری بوم» به تماشا گذاشته شده است.

کیارستمی کار روی این مجموعه را از سالهای دور آغاز کرده و «سفید برفی» 52 عکس را شامل می‌شود در اتاق دیگری در این گالری ویدئو آرتی به نام جاده از این هنرمند صاحب نام به نمایش گذاشته شده است.

گالری بوم با دیوارهای وسیع مناسب برای نمایش استاندارد آثار هنری که هر یک رنگی متناسب با فضای رنگی آثار دارند، کیفیت فنی نورپردازی به روز دنیا، سیستم صوتی تصویری پیشرفته در پاویون مخصوص ویدئو آرت و حیاطی بزرگ که امکان برپایی پرفورمنس های مطلوب را ممکن می‌کند، فضای گالری داری حرفه ای در پایتخت ایران را به طرازهای جهانی رسانده و به گفته چهره های صاحب نظر در مقام مقایسه جزو شاخص ترین گالری های خصوصی در دنیا به حساب می‌آید.

گالری بوم در خیابان ولیعصر، بالاتر از نیایش، ارمغان غربی، پلاک 11 واقع است و علاقمندان می‌توانند همه روزه تا 31 فروردین از ساعت 16 تا 20 از آثار عباس کیارستمی دیدن کنند.

 

 

کد خبر 208128

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز