یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازیگر نقش «هما» در مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۲» معتقد است این موضوع کاملا طبیعی است که یکسری از مخاطبان این مجموعه آن را به خوبی سری اول ندانند.

ریما رامین‌فر

ریما رامین‌فر در گفت‌وگو با فارس گفت: مردم زمانی که به تماشای سریال پایتخت 1 نشستند، هیچ پیش زمینه‌ای نداشتند و کاملا خنثی و منفعل کار را دیدند. اما همه ما می‌دانیم که مخاطب ما در سری دوم با یک توقع بسیار بالاتر به تماشای سریال پایتخت 2 می‌نشیند و این موضوع نیز بدیهی است که خیلی‌ها بگویند سری دوم به خوبی سری اول درنیامده است.

وی ادامه داد: اما گروه ما هیچکس چه جلوی دوربین و چه پشت دوربین چیزی را فروگذار نکرده و همه ما بهترین تلاشمان را کردیم و امیدوارم که همان میزان که ما تلاش کردیم و حتی زجر کشیدیم و خستگی که به جان خریدیم به نشاط و خوشحالی مردم منجر شده باشد.

وی درباره سفر گروه سازنده سریال از شمال به جنوب کشور اظهارداشت: کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی بود ولی نوع روایت بسیار جدید است و تصاویری که می‌بینیم آن قدر متنوع است که مخاطب راضی است. در سریال پایتخت 2، مخاطب اقلیم‌های بسیاری را می‌بیند و با گوشه‌های مختلفی از ایران آشنا می‌شود.

وی ادامه داد: آقای مقدم آنقدر پویاست و با جان و دل کار می‌کند که به نظر من نسبت به دو سال گذشته تجربه‌گراتر شده است و این موضوع برای خود من بسیار قابل توجه است. آقای مقدم برای اینکه کار کیفیت داشته باشد هیچ چیزی را قربانی نمی‌کند و شده وقت بیشتری بگذارد، پول بیشتری خرج کند و انرژی بیشتری بگذارد ولی آن چه که می‌خواهد باید با بهترین کیفیت فراهم کند و هرگز به دنبال ماست‌مالی کردن نیست و از هیچ چیز نمی‌گذرد.

رامین‌فر عنوان داشت: هر سکانسی باید به بهترین شکل و شیوه‌ای که می‌شود، ساخته شود و حتی امکان دارد برای یک سکانس سه روز وقت بگذاریم. این ترس که وای امکان دارد نرسیم و ... وجود ندارد. چون در کارهای مناسبتی این هراس همواره وجود دارد که کار برای پخش آماده نشود ولی من می‌بینم آقای مقدم باید به کیفیت مطلوب خود برسد تا ما به سکانس بعدی برسیم.

وی درباره سیر تحول شخصیتی هما طی دو سال گذشته نیز گفت: هما هیچ فرقی نکرده است. حس ما این بود که ما قسمت‌های 15 و 16 پایتخت سری اول را می‌سازیم و برایمان هیچ تفاوتی نداشت. البته دو سال گذشته ولی همان خانواده با همان ویژگی‌های اخلاقی حضور دارند و فقط هما دو سال پیرتر شده است. ضمن اینکه هما از خانه‌اش در شهر علی آباد ناراضی است ولی از اینکه در شهر خودش زندگی می‌کند، بسیار رضایت دارد.

کد خبر 207752
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز