همشهری آنلاین: غفوری گفت: در صورتی که قصه خوبی در اختیار داشته باشیم حتما سری سوم پایتخت را هم تولید می‌کنیم.

فارس نوشت: الهام غفوری، تهیه کننده سریال نوروزی پایتخت 2 گفت: در صورتی که قصه خوبی در اختیار داشته باشیم حتما سری سوم پایتخت را هم تولید می کنیم.

وی در خصوص احتمال ساخت سری سوم این سریال گفت: این مساله بستگی به تصمیم مدیران دارد و برای ما داشتن یک قصه خوب همچون سری دوم مهم است تا کار را ادامه بدهیم.

وی افزود: ما از ابتدا نمی‌خواستیم خاطره شیرین پایتخت یک را در ذهن مخاطبین خراب کنیم به همین خاطر تا رسیدن یک قصه خوب صبر کردیم و در نهایت با تولید یک قصه خوب و مناسب سری دوم را تولید کردیم و همین شرط را برای تولید سری سوم در نظر داریم.

غفوری با بیان این که مردم از پایتخت 2 همچون سری اول استقبال خوبی کردند، گفت:‌ حس خیلی خوبی نسبت به سری دوم «پایتخت» دارم و با وجودی که هنوز به پایان نرسیده، اما تا کنون بازخوردهایی که به شکل پیامک و همچنین در ارتباط مستقیم در جاده با مردم به دست‌مان رسیده است، خوب بود و با استقبال همراه بوده است.

وی افزود: مردم نسبت به پایتخت 2 همچون سری اول خیلی لطف داشتند و به محض اینکه کامیون را در جاده می‌دیدند، می‌ایستادند و برای لحظاتی کوتاه وقت‌شان را کنار پایتختی‌ها می‌گذراندند که به نظرم این اتفاق خیلی خوشایند است و نشان می‌دهد که مردم هنوز ما را دوست دارند.

کد خبر 207336
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز