همشهری آنلاین: پیکرهای مطهر 176 شهید تازه تفحص شده 25 فروردین ماه همزمان با سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) در 29 استان کشور تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

شهید

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رییس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: پیکر این شهدا که در طول یک ماه و نیم گذشته در نوار مرزی عراق کشف شده‌اند، در تمامی استان‌های کشور بجز استان‌های گلستان و کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده می شوند.

سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد باقرزاده افزود: از میان این شهدا 130 شهید گمنام هستند که در اقصی نقاط کشور آرام می‌گیرند و پیکر 46 شهید با هویت نیز از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خوزستان و استان مرکزی هستند.

رییس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور افزود: این شهدا در عملیات‌های محرم، والفجر مقدماتی، والفجر یک، والفجر هشت، خیبر، بدر، کربلای 9 و تک دشمن در اواخر جنگ تحمیلی به شهادت رسیده اند.

سردار باقرزاده ادامه داد: تاکنون در 780 نقطه از کشور شهدای تفحص شده خاکسپاری شده‌اند که با استقبال و درخواست های مکرر 748 نقطه دیگر برای تشییع و خاکسپاری در نوبت هستند که 143 مورد آن، مربوط به دانشگاه‌ها است.

کد خبر 207563
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز