جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم آلومینیوم هرمزگان در زمین خود توانست با گل دقیقه 95 از سد ملوان بگذرد.

به گزارش همشهری آنلاین، جمعه 16 فروردین در نخستین روز از هفته سی‌ویکم لیگ برتر 5 دیدار برگزار شد که در هیجان‌انگیز‌ترین بازی، بازیکنان آلومینیوم توانستد از سد تیم پرقدر ملوان بر‌آیند. در این بازی رضا ناصحی در دقایق 4 و 95 و محمود تیغ‌نورد در دقیقه 35 برای آلومینیوم گل زدند. گل‌های ملوان را هم پژمان نوری در دقیقه 15 و سید جلال رافخایی در دقیقه 82 به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این روز مس کرمان با تک گل دقیقه 8 احمد حسن‌زاده تیم در معرض سقوط نفت آبادان را شکست داد تا آبادانی‌ها کم کم امید خود برای بقا در لیگ برتر را از دست بدهند.

در ورزشگان اکباتان، راه‌آهن و ذوب‌آهن به تساوی یک بر یک رضایت دادند. گل‌های این بازی را دو پرسپولیسی سایق یعنی مجتبی شیری در دقیقه 86 برای راه‌آهن و علیرضا محمد دقیقه 91 برای ذوب‌آهن به ثمر رساندند. ذوب‌آهنی‌ها نیز که برای بقاء در لیگ برتر به برد نیاز دارند با این تساوی خطر سقوط را بیش از پیش احساس می‌‌‌کنند.

هواداران خوزستانی فوتبال نیز در این روز بار دیگر شاهد تساوی تیم محبوبشان بودند. فولاد در مصاف با صبای قم تن به تساوی دو بر دو داد. گل‌های فولاد را مهدی نوری به ثمر رساند و برای صبا اسلامی و کریمی گل‌زنی کردند.

در آخرین بازی روز نخست هفته سی‌ویکم، سایپا در زمین خود با سه گل از سد فجر سپاسی گذشت. گل‌های تیم قزوینی را سعید دقیقی، ابراهیم کاظمی و کاوه رضایی در دقایق 44،75 و 89 به ثمر رساندند.

کد خبر 207419
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز