همشهری آنلاین: جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از حضور مأموران راهور از ساعات اولیه امروز در تفرجگاه‌های شهر تهران تا پایان تخلیه بار ترافیکی امروز در محورهای ورودی شهر تهران خبر داد.

فارس نوشت: سرهنگ جمال بذرافشان، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد خودروها، مأموران پلیس راهور از ساعات اولیه بامداد امروز در تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهر تهران اعم از پارک‌های چیتگر، آبشار، خرگوش‌دره، ضلع شرقی و غربی ورزشگاه آزادی، توسکا، پارک آبی آزادگان، سرخه‌حصار، لویزان، محور امامزاده داوود و محور لواسان - فشم و میگون مستقر هستند.

وی افزود: از ساعت 6 صبح امروز، ورود به پارک‌ها آغاز شده و در حال حاضر مشکل خاصی از لحاظ ترافیکی در اطراف پارک‌ها به خصوص پارک چیتگر که در آن فضا برای پارک خودرو مناسب است، نداریم و مأموران پلیس راهور بر انضباط تردد، نظارت دارند.

بذرافشان در خصوص ترافیک نیمه‌سنگین در محدوده پارک سرخه‌حصار گفت: ورودی‌های پارک سرخه‌حصار محدود است و مسیر ورود به پارک هم در یک‌لاین امکان پذیر می‌شود؛ به همین دلیل در هنگام ورود از بزرگراه شهید یاسینی و در محدوده بیرونی پارک سرخه‌حصار شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین اما روان هستیم.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بعدازظهر امروز مأموران پلیس راهور در تمامی ورودی‌های شهر تهران اعم از آزادراه کرج، آزادگان، صالح‌آباد، جاده دماوند، محور امام رضا و دیگر محورهای منتهی به شهر تهران تا پایان تخلیه کامل بار ترافیکی در این محدوده‌ها مستقر خواهند بود.

کد خبر 207020
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز