همشهری آنلاین: دبیر کل جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری با اشاره پیام قاطع مردم ایران در روز 12 فروردین به مسئولان تاکید کرد که معنی پاسداری مسئولان از نظام این است که عدالت را در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در جامعه پیاده کنند.

asgarouladi

مهر نوشت: حبیب الله عسگر اولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری به مناسبت 12 فروردین گفت: پیام قاطع ملت ایران در روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی این است که جمهوری اسلامی نه یک کلمه زیاد نه یک کلمه کم.

وی درباره پیام رای قاطع مردم در این روز به مسئولان کشور اظهار داشت: پیام مردم به مسئولان نظام این است که همانقدر که به جمهوریت نظام اهتمام دارید به اسلامیت نظام هم همت گمارید.

دبیر کل جبهه پیروان ادامه داد: مردم می‌گویند همانطور که ما با رای خود خواستار جمهوری اسلامی هستیم مسئولان باید با سعی و تلاش پاسدار آن باشند.

عسگر اولادی به تعریف پاسداری از نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: معنی پاسداری این است که به مردم خدمت کنند و در راه پیشرفت کشور تلاش نمایند و عدالت را در همه ابعاد سیاسی،اقتصادی و اجتماعی در جامعه پیاده کنند.

وی افزود: سخن آخر اینکه پیام ملت ایران به مسئولان اینست که شرط پاسداری از نظام جمهوری اسلامی اطاعت از فرامین ولایت فقیه است.

کد خبر 206898
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز