همشهری آنلاین: تیم فوتبال لیورپول روز شنبه در چارچوب هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس در زمین استون ویلا دو بر یک به برتری رسید.

لیگ برتر انگلیس

لیورپول با این پیروزی چهل و هشت امتیازی شد و در جایگاه هفتم جدول رده بندی این رقابت‌ها قرار گرفت. این در حالی است که تیم فوتبال لیورپول در دیدار پیشین خود سه بر یک مغلوب ساوتهمتون شده بود.

در دیدار روز شنبه ابتدا کریستین بنتکه در دقیقه سی و یکم استون ویلا را پیش انداخت. در ادامه مسابقه در نیمه دوم جوردن هندرسون در دقیقه چهل و هفتم برای لیورپول بازی را به تساوی کشید و استیون جرارد نیز در دقیقه شصتم مسابقه و از روی نقطه پنالتی گل برتری لیورپول را وارد دروازه حریف کرد.

استون ویلا نیز با این شکست در جایگاه هجدهم قرار گرفت. در ادامه این رقابت ها و در تنها دیدار روز دوشنبه هم تیم های فولهام و کوئینز پارک رنجرز به دیدار هم می‌روند.

در جدول رده بندی رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس در حال حاضر تیم فوتبال منچستر یونایتد با کسب هفتاد و هفت امتیاز در صدر است و تیمهای منچستر سیتی با شصت و دو امتیاز و تاتنهام با پنجاه و هفت امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند. تیم ردینگ با کسب تنها بیست و سه امتیاز همچنان قعرنشین است.

جدول برترین گلزنان لیگ برتر انگلیس در ادامه هفته سی و یکم این رقابت ها

درادامه هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلیس لوئیس سوارز مهاجم لیورپول با بیست و دو گل زده در صدر جدول برترین گلزنان این جام قرار دارد.

پس از سوارز، فان پرسی با نوزده گل زده در جایگاه دوم و باله از تاتنهام با هفده گل در جایگاه سوم قرار گرفته اند. میچو از سوانسی نیز تا کنون شانزده گل در این رقابت ها به ثمر رسانده است و در جایگاه بعدی است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، دمبا با از چلسی نیز بازیکن پانزده گله این رقابت هاست. بنتکه از استون ویلا و لامبرت از ساوثهمتون نیز تا کنون چهارده گل در این رقابت ها به ثمر رسانده اند. لوکاکو از وست برومویچ نیز با سیزده گل در جایگاه بعدی است.

کازورلا از آرسنال، ژکو از منچستر یونایتد ،‌لمپارد از چلسی و وین رونی از منچستر یونایتد نیز تا کنون دوازده گل در این رقابت ها به ثمر رسانده اند و در جایگاه بعدی هستند. برباتوف از فولهام،‌فلاینی از اورتون، فلچر از ساندرلند، والکات از آرسنال بازیکنان دوازده گله، لیگ برتر انگلیس هستند.

کد خبر 206872
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز