همشهری آنلاین: معاون تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: بر اساس اطلاعات موجود، گران فروشی، بیشترین تخلف اصناف مختلف استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بوده است.

گران فروشی

بزرگمهر صادقی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: کشیک‌های ویژه ایام تعطیلات نوروز که از روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته آغاز شده تا 20 فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول در تعزیزات حکومتی استان تهران، گران فروشی در حوزه کالاهای پر مصرف و مورد نیاز مردم را بیشترین تخلف اصناف در ایام تعطیلات نوروز عنوان کرد و گفت: گشت‌های ویژه تعیلات نوروزی سازمان تعزیرات بیشتر در حوزه کالاها و خدمات پرمصرف مانند میادین میوه و تره بار، آجیل و ترمینال‌های مسافربری متمرکز است.

صادقی با بیان اینکه گشت های نوروزی تعزیرات حکومتی استان تهران به صورت مشترک با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت یا سازمان میراث فرهنگی و گردشگری انجام می شود افزود: درهمین راستا، امروز- چهارشنبه - درگشت مشترک با بازرسان گردشگری، به نحوه ارایه خدمات توسط آژانس‌های هواپیمایی و رستوران‌ها رسیدگی شد.

معاون تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه داد: در همین خصوص، در گشت های مشترک امروز، یک رستوران واقع در کن سولقان به دلیل گران فروشی و ارایه غذای بی کیفیت، 150 میلیون ریال جریمه شد.

به گفته صادقی، در گشت های مشترک نوروزی، به سرعت با متخلفان برخورد و در محل وقوع تخلف اعمال قانون می‌شود.

کد خبر 206412
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز