همشهری آنلاین: شهردار تهران با بیان این که پروژه بزرگراه امام علی(ع) طبق زمان بندی در حال انجام است گفت : هم اکنون این پروژه 78 درصد پیشرفت داشته و امیدواریم که بتوانیم طبق زمان بندی، کار را تحویل مردم بدهیم.

به گزارش "تهران سما" ، محمد باقر قالیباف ، در بازدید از پروژه بزرگراه امام علی (ع) با تبریک سال نو به مردم و به خصوص شهروندان تهرانی با بیان این مطلب اظهار کرد: پروژه های ما به گونه ای است که نباید تاخیر داشته باشد اما به دلیل دید و بازدید ایام نوروز ناگزیر دو روز اول سال تعطیل شد ولی کار مجددا طبق روال در حال انجام است.

وی با اشاره به بازدید از پروژه بزرگراهی امام علی (ع) و برخی معارضان موجود بر سر پروژه افزود: خدا رو شکر، در بازدیدی که داشتیم به خصوص در بحث معارضان تاسیساتی کار به اتمام رسیده و پروژه در حال پیش روی است و امیدواریم که طبق زمانبندی که وجود دارد بتوانیم کار را تحویل شهروندان دهیم.

قالیباف در خصوص برنامه های اولویت دار سال 92 گفت: امسال سال آخر این دوره از مدیریت شهری و شورای شهر است به همین دلیل یکی از توافقات ما این است که یک سنت حسنه را پایه گذاری کنیم و آن این است که هیچ پروژه نیمه تمامی در شهر نداشته باشیم.

وی با بیان این که برخی از پروژه های ما، پروژه های بزرگ و منحصر به فردی است تصریح کرد : پروژه صدر، بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه آزادگان که قبل از سال جدید تحویل شهروندان شد، دریاچه چیتگر و ... از جمله پروژه های مهم شهر تهران است که در سطح فراملی هم پروژه های مهمی هستند.

شهردار تهران اضافه کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی هم خط 3 مترو در حال انجام است که از پروژه های اولویت دار سال 92 است.

وی در خصوص تونل امیر کبیر نیز گفت: آنقدر پروژه های بزرگی وجود دارد که تونل 2 کیلومتری امیر کبیر در بین آنها دیده نمی شود در حالی که تونل امیر کبیر همانند تونل رسالت است .

قالیباف بیان کرد : تونل امیر کبیر چون در دل پروژه بزرگراه امام علی(ع) قرار گرفته خیلی دیده نمی شود اما پروژه ای بسیار موثر است.

شهردار تهران تصریح کرد: تونل امیر کبیر تخلیه بار ترافیک از مرکز شهر را به عهده دارد و این بار ترافیکی را به بزرگراه شمالی-جنوبی امام علی(ع) منتقل می کند.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه نیز همزمان با بزرگراه امام علی(ع) به بهره برداری می رسد.

بر اساس این گزارش ، مازیار حسینی معاون فنی و عمران ، عیسی شریفی معاون امور مناطق، شهرداران مناطق 7، 8، 14، 15 و جمعی از مجریان و مهندسان پروژه از پروژه بزرگراه امام علی ( ع) نیز در این بازدید حضور داشتند.

کد خبر 206046

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز