مجموع نظرات: ۰
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۸
۰ نفر

گروه شهری: برنامه‌های تعاونی اعتبار شهر برای سال جاری با برگزاری یک همایش ابلاغ شد.

تاکید بر گسترش فعالیت شهرداری در حوزه کارآفرینی و تولید ثروت برای شهر تهران از جمله مواردی است که در این همایش مورد تاکید قرار گرفت.
براساس این گزارش شهردار تهران در این مراسم با اشاره به اینکه سهم شهرداری به عنوان مدیر شهر از عوارض شهری تنها 5 درصد است گفت: سهم شهرداری از عوارض شهری اندک است و برای اجرای برنامه‌های سال جاری نیازمند آن هستیم که عملکرد تعاونی اعتبار شهر بهتر از سال گذشته باشد. وی تصریح کرد: اگرچه ایجاد اشتغال جزو  وظایف شهرداری تهران نیست اما تعاونی اعتبار شهر باید درحوزه کارآفرینی نیز فعال باشد و با ایجاد فرصت‌های شغلی به شهروندان تهرانی خدمت رسانی کند.
محمد باقر قالیباف افزود: نگاه ما به حوزه کارآفرینی نباید نگاه به بنگاهی اقتصادی باشد و تنها باید مصالح مردم مورد توجه قرار گیرد.
شهردار تهران خدمات رسانی به بازنشستگان و کارمندان شهرداری تهران را از دیگر وظایف اصلی تعاونی اعتبار شهر دانست و اظهار کرد: اگرچه پرداخت وام می تواند گره از مشکلات کارمندان و بازنشستگان باز کند اما در دراز مدت پرداخت اقساط برای آنها تبدیل به معضل می شود به همین دلیل باید به فکرتولید ثروت برای آنها بود.
شهردارتهران تاکید کرد: تعاونی اعتبار شهر  باید با استفاده از ظرفیت‌های شهر تهران به جذب سرمایه‌های پایدار بپردازد و دغدغه کمبود نقدینگی شهرداری را از بین ببرد.

اهدای جایزه به دارندگان حساب
از سوی دیگر همزمان با گردهمایی مدیران و کارکنان تعاونی اعتبار شهر به 22 تن از افرادی که در این تعاونی حساب پس انداز داشتند طی مراسم باشکوهی جایزه ویژه اهدا شد.
آذری مدیرعامل تعاونی اعتبار شهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: 22جایزه ویژه به قید قرعه به کسانی که در تعاونی اعتبار شهر حساب پس انداز داشتند اهدا شد . وی افزود: در مجموع هزار و 385 جایزه به قید قرعه به کارکنان شهرداری که در تعاونی اعتبار شهرحساب پس‌انداز دارند اهدا شد که 11 جایزه آنها جزو جوایز ویژه بود و هزار و 385 جایزه نیز به سایر افرادی که در این تعاونی حساب پس‌انداز داشتند اهدا شد.
 وی تصریح کرد: جوایز غیر ویژه بلافاصله پس از قرعه کشی که در 30 بهمن ماه سال گذشته صورت گرفت به برندگان اهدا شد.
شایان ذکر است مراسم اهدای جوایز ویژه تعاونی اعتبار شهر روز گذشته همزمان با گردهمایی مدیران و کارکنان تعاونی اعتبار شهر با حضور شهردار تهران، صورت گرفت.

کد خبر 20596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز