استقلال، سپاهان و تراکتورسازی رقابتی جدی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

فوتبال - پرسپولیس -  استقلال

 در این میان بازیکنان هر یک از این سه‌تیم شانس تیم خودشان را برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر می‌دانند. جواهیر سوکای و محمدرضا خلعتبری (مهاجمان سپاهان)، مهدی کیانی و محمد ابراهیمی (دو بازیکن تراکتور) و امیرحسین صادقی (مدافع استقلال) در مورد شانس قهرمانی حرف‌های جالبی می‌زنند. سوکای به قهرمانی تیمش خوش‌بین است و در این خصوص می‌گوید: «پنج‌بازی باقی مانده است و باید از این پنج بازی بیشترین امتیاز را بگیریم و در نهایت قهرمان شویم».

خیلی‌ها معتقدند شانس قهرمانی استقلال خیلی زیاد است ولی سوکای می‌گوید: «به هر حال هر فردی می‌تواند در این مورد نظر خودش را بدهد ولی من معتقدم سپاهان همچنان مدعی اول قهرمانی است و این حرف را چند وقت پیش هم زدم. من به تیم خودم اعتماد دارم و شانس سپاهان را از بقیه مدعیان بیشتر می‌دانم». او در قسمت دیگری از حرف‌هایش تأکید می‌کند: «سه امتیاز کمتر از استقلال داریم ولی 15امتیاز دیگر باقی مانده است و ما دو بازی مستقیم هم با تراکتور و استقلال داریم. سرنوشت ما در این دو بازی رقم می‌خورد و باید از حریفان مستقیم خود بیشترین امتیاز را بگیریم. من امیدوارم در نهایت سپاهان قهرمان شود؛ فقط امیدوارم در تبریز تراکتور را شکست دهیم چون این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد».

محمدرضا خلعتبری دیگر مهاجم سپاهان می‌گوید: «به‌نظر من شانس سه تیم بالای جدول برابر است و البته فولاد خوزستان هم شانس دارد. من معتقدم همه‌‌چیز دست خودمان است و کسی نمی‌تواند برای سپاهان سرنوشت را تعیین کند. ما دو بازی با استقلال و تراکتورسازی داریم که حریف مستقیم سپاهان هستند و برای اینکه به قهرمانی برسیم باید این‌دو تیم را شکست بدهیم».

امیرحسین صادقی مدافع استقلال اما در مورد شانس قهرمانی تیمش می‌گوید: «فکر می‌کنم امروز تکلیف قهرمانی مشخص خواهد شد. تراکتور با سپاهان بازی دارد و ما با نفت تهران بازی می‌کنیم که اگر این بازی را ببریم خیلی به نفع ما خواهد شد. به‌نظرم در تبریز بهترین نتیجه برای ما، تساوی سپاهان و تراکتور است و اگر نفت را ببریم مطمئن باشید که تقریبا قهرمان شده‌ایم». او تأکید می‌کند: «اگر فاصله ما با سپاهان پنج یا شش امتیاز شود، ایده‌آل خواهد بود و امیدوارم این اتفاق بیفتد».

مهدی کیانی، هافبک دفاعی تراکتور هم با اینکه تیمش در رده سوم قرار دارد، از قهرمانی ناامید نیست. او می‌گوید: «ما به هیچ عنوان ناامید نمی‌شویم تا بعضی‌ها خوشحال شوند. الان پنج بازی دیگر داریم و بحث 15امتیاز در میان است و باید بیشترین امتیازها را بگیریم. از طرفی استقلال هم با تیم‌هایی مثل سپاهان، فولاد و نفت تهران بازی دارد و ما باید از بازی‌های سخت این تیم استفاده کنیم».

هافبک دفاعی تراکتور در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: «هنوز هم شانس داریم و با یک برد می‌توانیم شرایط را عوض کنیم؛ چراکه آنها امتیاز از دست می‌دهند. بازی بعدی ما با سپاهان بسیار اهمیت دارد و اگر در تبریز امتیاز از دست بدهیم واقعا شرایط سخت خواهد شد. ما در بازی با استقلال شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم مقابل سپاهان همه‌‌چیز را جبران کنیم». محمد ابراهیمی؛ مهاجم تراکتور هم می‌گوید: «باخت به استقلال کمی ما را از هدفمان دور کرد ولی هنوز ناامید نیستیم. استقلال سه بازی سخت با سپاهان، فولاد و نفت تهران دارد و ما باید از این فرصت استفاده کنیم. به‌نظر من قهرمان لیگ در آخرین هفته مشخص می‌شود».

کد خبر 205509

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز