همشهری آنلاین: مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ با تاکید بر اینکه قانون میزبان و میهمان از نظر سهمیه‌های حضور تماشاگران در ورزشگاه تغییر نکرده، گفت: طبق مصوبه شورای تامین مسئولان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا تماشاگران استقلال و تراکتورسازی در جایگاه معلوم خود مستقر شوند.

مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ، در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته برای استقرار تماشاگران استقلال و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی در زمان برگزاری دیدار دو تیم در هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مهر گفت: قانون میزبان و میهمان از نظر سهمیه‌ها تغییر نکرده است و در خصوص ورود تماشاگران استقلال و تراکتورسازی تبریز به ورزشگاه آزادی، همان قانون پا برجاست.

وی در خصوص مکانیزم استقرار تماشاگران دو تیم در این بازی اظهار داشت: طبق مصوبه شورای تامین، مسئولان برگزاری و همه ارگان‌ها تلاش ویژه‌ای را برای استقرار و جداسازی تماشاگران استقلال و تراکتورسازی خواهند کرد تا آنها در جایگاه معلوم خود مستقر شوند که این مهم توسط نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه انجام می‌شود.

سرپرست سازمان لیگ با تاکید بر اینکه طرفداران تیم تراکتورسازی تبریز به اندازه میهمان بودن وارد ورزشگاه می‌شوند، یادآور شد: ممیزی کردن طرفداران دو تیم استقلال و تراکتورسازی با توجه به اینکه بلیت فروشی توسط باشگاه‌ها صورت نمی‌گیرد، سخت است ولی قانون تغییری نکرده است.

تاج همچنین در مورد بارش برف سنگین در تهران و احتمال لغو این بازی گفت: با توجه به برف سنگینی که آمده است، ورزشگاه آزادی آمادگی برگزاری این مسابقه را دارد اما برخی از سکوها پوشیده از برف است که مسئولان این ورزشگاه در تلاش هستند تا میزان این برف‌ها را کاهش دهند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 15:30 دقیقه فردا جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 204375
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز