همشهری آنلاین: سرپرست استقلال با بیان اینکه کار حنیف عمران‌زاده غیر حرفه‌ای بود گفت، او در اختیار باشگاه است کمیته انضباطی درباره‌اش تصمیم گیری خواهد کرد.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت عمران‌زاده به گفت: فعلا کادر فنی و شخص آقای قلعه نویی صلاح دیده‌اند او در تمرینات حاضر نشود. من صحنه را ندیدم ولی کمک‌های آقای قلعه‌نویی به من گفتند به جای عمران‌زاده به موسوی بگو تا به میدان بیاید. من فکر کردم تعویض تاکتیکی است که بعدا متوجه شدم این گونه نبوده است و عمران‌زاده برای حضور در میدان تمرد کرده. به نظرم جوانی و عصبانیتش باعث شده این کار را بکند.

ماجدی در ادامه درباره ناراحتی آرزه از تعویضش گفت: ما در رختکن هم به آرزه اولتیماتوم دادیم که تکان دادن دست در زمان تعویض می‌تواند تصور بدی برای تماشاگران ایجاد کند و ایشان هم این مسئله را قبول کرد. ما در استقلال از این کارها نداریم.

سرپرست استقلال در ادامه باز هم درباره وضعیت عمران‌زاده صحبت کرد و افزود: من پیش از این هم گفتم فوتبال ما ایرانی است و این ایرانی بودن فوتبال در همه مسائل خودش را نشان می‌دهد. تیم العین چهار بازیکن در اختیار داشت که هفت میلیون یورو ارزش داشتند، یا همان آقای ژیان که چند میلیون یورو ارزش دارد. عمران‌زاده جوانی وعصبانیت را چاشنی کارش کرد که در فوتبال حرفه‌ای چنین مسئله‌ای وجود ندارد و در فوتبال حرفه‌ای بازیکن ریلکس است و از دقیقه یک تا 90 مجوزش دست مربی تیم است ولی در فوتبال ایرانی هر دو مسائل فوق یعنی جوانی و عصبانیت گویا اجتناب‌ناپذیر است. مطمئنا با عمران‌زاده برخورد می‌کنیم. در حال حاضر عمران زاده با نظر شخصی قلعه نویی از تمرین محروم شده و در اختیار باشگاه است. آقای فتح‌الله‌زاده و کمیته انضباطی باید صحبت کنند و در این‌باره تصمیم بگیرند. امیدوارم این مسئله هر چه سریع‌تر به خوشی حل شود.

کد خبر 205419
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز