همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی درباره برخی مجادلات درباره سفر وی به ونزوئلا و عکس‌العمل آیت‌الله یزدی گفت: ما آقای یزدی را دوست داریم.

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهوری در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره ارسال نامه‌ای به مجامع بین‌المللی ورزشی در اعتراض به حذف کشتی آزاد و فرنگی از جمع ورزش‌های المپیک گفت: این نامه را خواهیم فرستاد و در این باره مشورت‌های لازم با متخصصین انجام شده است، البته این مسئله دست ما نیست و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کشتی از بین رشته‌های المپیکی حذف نشود.

وی با طرح این سوال که چه دلیلی دارد کشتی حذف شود گفت: ورزش کشتی از معدود ورزش‌هایی است که تماماً روح ایثار و جوانمردی در آن است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: این ورزش جزو ورزش‌هایی است که با روح المپیک سازگاری دارد، جوانمردی، پاکی و مروت ،نشاط ،قدرت بدنی، هوش و عکس‌العمل سریع در آن وجود دارد. اینها همه از شعارهای المپیک است. سایر اظهارات مهم احمدی نژاد به نقل از فارس در زیر آمده است:

  • احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال دیگری درباره مصوبه مجلس شورای اسلامی پیرامون حفظ یارانه‌ها در سطح قبلی خود و جلوگیری از افزایش یارانه نقدی تنها سکوت کرد.
  • {در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص انتشار عکسی از رئیس‌جمهور در سفر به کشور ونزوئلا و برخی مجادلات و سخنان آقای یزدی} ما آقای یزدی را دوست داریم.
  • {درباره ابلاغ نشدن مصوبه شورای رقابت به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در خصوص کاهش قیمت خودرو} دولت سازوکارها و پیگیری‌های ویژه خود را دارد.
  • {درباره پایان تحریم‌ها در سال آینده} ایران همواره پیروز، عظیم و رو به پیشرفت است. ایران کشوری با چند هزار سال تاریخ است و از همه موانع عبور خواهد کرد.
  • {چه خبری برای مردم دارید؟} چه خبر بهتر و زیباتر از این که بهار دارد می‌رسد، دوران غم و غصه می‌رود و ان‌شاء‌الله سال آینده برای تمام ملت سالی پر از خوبی و موفقیت باشد.
کد خبر 205244
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز