همشهری آنلاین: مهدی عبادالهی، رکابزن ملی‌پوش کشورمان در نخستین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا 2013 هندوستان، بر سکوی سوم ایستاد.

دوچرخه سواری

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابت‌های جوانان، از 17 الی 27 اسفند ماه سال جاری در بخش‌های (بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر "دهلی نو" برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها رکابزنان از تاریخ 17 الی 21 اسفند ماه در مواد پیست و از تاریخ 23 الی 27 در مواد جاده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز رقابت‌های مواد جاده این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا، مهدی عبادالهی، رکابزن کشورمان با عملکردی قابل قبول و کسب مدال برنز، نخستین گردن‌آویز تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در مواد جاده به را ارمغان آورد و مجموع مدال‌های کاروان دوچرخه سواری کشورمان را به عدد 7 رساند.

در رقابت‌های این ماده رکابزنان قزاقستان و ژاپن به ترتیب اول و دوم شدند.

گفتنی است پیش از این نیز رکابزنان کشورمان موفق به کسب 3 مدال نقره در مواد ( اسکرچ، 200 متر و کایرین) و 3 نشان برنز در مواد ( دورامتیازی، چهارکیلومتر تعقیبی انفرادی و مدیسون) در مواد پیست شده بودند.

 

کد خبر 205173
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز