سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت سامسونگ با انتشار تصاویری ناواضح و نیمه تاریک از گوشی Galaxy S 4 خود به جاروجنجال تبلیغاتی که پیش از رونمایی از این محصول جدید به وجود می‌آید، دامن زد.

سامسونگ Galaxy S 4

بر اساس گزارش تلگراف، رونمایی از گوشی‌های جدید اندرویدی همواره در سرتاسر جهان خبرساز بوده،‌ البته خبر رونمایی از آی‌فون‌های جدید نیز همواره خبرهای اندرویدی را تحت‌الشعاع خود قرار داده‌اند.

اما سامسونگ با سیاستی جدید در قبال رونمایی از گوشی‌های سری S خود، این محصولات را از دیگر گوشی‌های اندرویدی جدا کرده و جنجالی تبلیغاتی در سطح آی‌فون برای آنها دست‌و پا کرده‌است. درحالی‌که رونمایی روز پنجشنبه سامسونگ Galaxy S 4 یکی از بزرگترین رویداد‌های موبایلی جهان به شمار می‌رود،‌ شرکت سامسونگ با انتشار تصاویری ناواضح و تاریک از این محصول جدید،‌تب اشتیاق را در میان طرفداران گوشی‌های اندرویدی افزایش داده‌است.

سامسونگ Galaxy S 4

سامسونگ روز گذشته بر روی صفحه توئیتر خود تصاویری نیمه تاریک از گوشی جدیدش منتشر کرد که اطلاعات چندانی از آن در اختیار مخاطب قرار نمی‌دهد،‌اما دست‌کم می‌تواند نشان دهد این گوشی جدید از نظر طراحی تفاوت چندانی با گوشی‌های سابق سری S سامسونگ ندارد.

مقایسه این تصویر نیمه‌تاریک با تصویر گوشی Galaxy S 3 نشان می‌دهد محصول جدید سامسونگ ظاهرا از دوربین جلویی و دریچه مشبک بلند‌گو برخوردار نیست،‌و از آنجایی که بعید به نظر می‌آید در این دوره یک اسمارت‌فون از چنین قابلیت‌هایی برخوردار نباشد،‌پس به احتمال زیاد این تصویر طرحی گرافیکی از گوشی جدید سامسونگ است.

مقایسه Galaxy S 3 و Galaxy S 4

این احتمال وجود دارد که سامسونگ با استفاده از تکنولوژی ردیاب چشم که در این گوشی به‌کار برده،‌فروش خوبی را برای محصول جدیدش رقم بزند. این تکنولوژی به صورت خودکار و با با رسیدن خط نگاه به پایین صفحه، صفحه را عوض می‌کند.

شایعات نیز بر این اساسند که نمایشگر این محصول جدید پنج اینچی بوده و از دو گیگابایت رم برخوردار است و احتمال استفاده از ریزپردازنده چهار یا هشت هسته‌ای نیز در آن وجود دارد.

کد خبر 205025
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز