دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰
۰ نفر

گروه اقتصادی - علی ابراهیمی: فروش تلفنی کارت طلایی خودرو با نرخ حدود 70هزار تومان کلاهبرداری است و خودروسازان مسئولیتی برای ارائه خدمات در ازای این نوع کارت‌ها ندارند.

به گزارش خبرنگار ما، طی چند‌ماه اخیر برخی افراد با سوءاستفاده از آشفته بازار خدمات فروش خودرو از طریق تماس تلفنی با مالکان خودرو‌های فاقد گارانتی، خود را نماینده امداد خودرو معرفی و اقدام به فروش کارت طلایی خودرو در قبال ارائه خدماتی حتی بیشتر از خدمات مصوب در این نوع کارت‌ها با نرخ حدود 70هزار تومان کرده‌اند اما در عمل این کارت‌ها دربرگیرنده هیچ خدمتی برای مالکان خودرو نبوده و شرکت‌های خودروسازی نیز از کلاهبرداری این افراد و شرکت‌ها و پیگیری موضوع در مراجع ذی‌صلاح نظارتی خبر می‌دهند.

نکته مبهم نحوه دریافت شماره تلفن و مشخصات مالکان خودرو توسط این شرکت‌هاست که به‌نظر می‌رسد شرکت‌های مذکور از طریق نمایندگی‌ شرکت‌های بیمه این مشخصات را به‌دست آورده و علاوه بر ایجاد مزاحمت برای مالکان خودرو به کلاهبرداری پرداخته‌اند. مدیرعامل شرکت امداد خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار ما این اقدام را کلاهبرداری قلمداد کرد و با بیان اینکه از این شرکت‌ها شکایت کرده است از سازمان‌ها و دستگاه‌های نظارتی خواست تا به این موضوع رسیدگی کنند.

کد خبر 204994
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز