همشهری آنلاین: صبح دوشنبه، 21 اسفندماه مراسم وداع با مرحوم آیت‌الله سید‌مجتبی موسوی‌لاری در ورزشگاه تختی لارستان با حضور خیل عظیمی از مردم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه فارس، مراسم وداع با مرحوم آیت‌الله سید‌مجتبی موسوی‌لاری، عالم ربانی، محقق برجسته و نماینده ولی فقیه در لارستان صبح امروز دوشنبه، 21 اسفندماه از ساعت 6 صبح در محل ورزشگاه تختی این شهرستان با حضور خیل عظیمی از مردم آغاز شد.

در این مراسم دو قاری بین‌المللی به ‌نام عیسی اسجودی و حمید غریب‌زاده به قرائت قرآن کریم پرداختند و پس از آن ‌زیارت عاشورا و ادعیه‌های مختلف توسط اشکان عسکری و ذاکری از مداحان برجسته کشوری قرائت شد.

پس از مراسم وداع، مراسم تشییع پیکر آن عالم ربانی با حضور آیت‌الله العظمی‌ شبیری‌زنجانی، مرجع تقلید شیعیان، آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی، مسئول دفتر مقام معظم رهبری، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، مجمع نمایندگان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس، حسین صادق‌عابدین، استاندار فارس، بیت مرحوم آیت‌الله موسوی‌لاری و دیگر علما، فضلا و مسئولان ارشد استانی رأس ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

آیت‌الله‌العظمی شبیری‌زنجانی بر پیکر مرحوم آیت‌الله موسوی‌لاری نماز می‌خواند و پس از آن نیز پیکر آن مرحوم به محوطه مجتمع فرهنگی مرتبط با خودش، جهت تدفین و بنا به وصیت وی منتقل می‌شود.

مراسم بزرگداشت و ختم آن عالم ربانی فردا سه‌شنبه، 22 اسفندماه ساعت 8:30 الی 12 در مسجد جامع شهرستان لار ویژه برادران و مکتب‌الزهرا(س) ویژه خواهران با سخنرانی حجت‌الاسلام نقویان از تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 204896
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز