همشهری آنلاین: معاون سیاسی سپاه با اشاره به صحابی پیامبر (ص) در صدر اسلام گفت: کسانی در صدر اسلام بودند که در تراز اصولگرایی قرار داشتند؛ اما در زمان‌هایی دچار انحراف شدند.

به گزارش فارس، رسول سنایی‌راد در جمع فرماندهان، مدیران، مسئولین و پایوران سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: ایستادگی نیروهای مقاومت در غزه که منجر به شکست گنبد آهنین با هزینه افزون بر 120 هزار دلار در برابر هر راکت 100 دلاری شد، نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در عرصه سیاسی و پیشبرد روند سازش نیز با شکست مواجه شده است، افزود: گفتمان حضرت امام (ره) گفتمانی بود که برای مسلمین تولید عزت کرد و امروز نیز انقلاب اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری با همان گفتمان مسیر خود را ادامه می‌دهد.

سنایی‌راد با اشاره به صحابی پیامبر (ص) در صدر اسلام اظهار کرد: کسانی در صدر اسلام بودند که در تراز اصولگرایی قرار داشتند؛ اما در زمان‌هایی دچار انحراف شدند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ریزش‌ها و رویش‌ها در مسیر انقلاب اشاره کرد و گفت: ملاک حال فعلی افراد است و معیارهای اصولگرایی ولایت‌مداری، اعتقاد به اسلام فقاهتی، اعتقاد به جمهوری اسلامی و گفتمان آن و گردن نهادن به قانون اساسی است.

وی شرایط انتخابات پیش رو را بسیار حساس دانست و گفت: راهبرد دشمن این است که از فرصت انتخابات برای اهداف خود استفاده کند لذا ما باید از الان گوش به زنگ باشیم و بدانیم چه جریاناتی به دنبال فتنه‌‏انگیزی هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح رهیافت‌های اصولگرایی به تبیین جریانات سیاسی فعال در عرصه انتخابات آینده پرداخت و تاکید کرد: کمک به نظام برای ثبات و آرامش در جامعه و تلاش برای حضور و مشارکت یکپارچه و حداکثری مردم در انتخابات از وظایف دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی است.

کد خبر 204613
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز