جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

گروه حوادث: با گذشت هفت سال از ناپدید شدن دختر جوان، پلیس برای یافتن ردی از او از مردم درخواست کمک کرده است.

کمشده

شامگاه دهم اردیبهشت 1384، مردی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و خبر از ناپدید شدن مرموز دخترش به نام سمیه داد. او گفت: ساعت هفت صبح امروز دخترم مثل هر روز برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد و این آخرین باری بود که ما او را دیدیم. پس از آن دخترم ناپدید شد و ما در پرس و جو از محل کارش و دوستان و همکارانش ردی از او به‌دست نیاوردیم.

با اظهارات این مرد کارآگاهان به تحقیق برای یافتن ردی از دختر 22ساله دست زدند اما در استعلام از مراکز انتظامی شهر تهران، پزشکی قانونی و بیمارستان‌های سطح شهر هیچ اثری از وی به‌دست نیاوردند. در ادامه با توجه به اینکه احتمال می‌رفت دختر جوان قربانی جنایتی شوم شده باشد، پرونده به اداره دهم(ویژه قتل) آگاهی فرستاده شد اما جست‌وجوهای گسترده کارآگاهان نیز نتوانست راز ناپدید شدن وی را فاش کند.

سرهنگ حاجی زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران مجوز انتشار عکس او در روزنامه‌ها را صادر کرده و کسانی که اطلاعی از سرنوشت او دارند می‌توانند اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن‌های 51055425و 51055510در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار دهند.

کد خبر 204489
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز