همشهری آنلاین: مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم مهمترین نکات در خصوص شرکت در فراخوان بهمن ماه را اعلام کرد.

به گزارش مهر، متقاضیان جذب در فراخوان بهمن ماه 91 لازم است طبق اعلام مرکز جذب وزارت علوم برخی نکات در زمان ثبت نام و طی کردن فرایند نام نویسی را رعایت کنند.

در هنگام ثبت نام داوطلبان دقت کنند که مشخصات واقعی خود را وارد کنند، در موقع ثبت نام و نام خانوادگی همچنین شماره شناسنامه دقت هم لازم را داشته باشند زیرا عدم دقت سبب می شود که در زمان پرداخت الکترونیکی با مشکل مواجه شوند.

هنگام ثبت نام در اطلاعات شخصی حتماً باید از واژگان فارسی استفاده کنند، زیرا داوطلبانی که از واژگان انگلیسی استفاده کرده‌اند ثبت نام آنها ناقص تلقی خواهد شد.

از زمان ثبت نام کامل آن ها تا زمان پرداخت باید حداقل 22 ساعت بگذرد و تا قبل از مدت زمان ذکر شده قادر به پرداخت نخواهند بود.

داوطلبان توجه داشته باشند که مقطع تحصیلی‌شان باید با نیاز دانشگاه همخوانی داشته باشد، بنابراین در صورت عدم نشان دادن رشته و گرایش در قسمت تعیین اولویت به صفحه اصلاح اطلاعات شخصی مراجعه کرده و آخرین وضعیت تحصیلی و وضعیت نظام وظیفه اعلامی خود را اصلاح کنند.

در هنگام تعیین اولویت، سیستم اجازه تعیین اولویت بر اساس اعلام نیاز دانشگاه در قسمت نوع تقاضا را می دهد بنابراین آن چه که در توضیحات دانشگاه ها ذکر شد، قابل انتخاب توسط داوطلبان نخواهد بود.

نوع تقاضا به یکی از این سه روش است: پیمانی برای فارغ التحصیلان مقاطع ارشد و دکتری، راتبه یا بورسیه که مخصوص دانشجویان دکتری است و طرح سربازی که مخصوص فارغ التحصیلان مشمول قبل از اعزام خواهد بود.

داوطلبانی که دارای معافیت های خاصی هستند مانند فارغ التحصیلان آموزش و پرورش یا حوزوی، وضعیت نظام وظیفه خود را به صورت معافیت دائم انتخاب کنند زیرا درج معافیت تحصیلی برای فارغ التحصیلان قابل پذیرش نیست.

داوطلبان قبل از پرداخت الکترونیکی اعلام نیاز دانشگاه ها را مطالعه و با عنایت به تذکرات فوق اقدام به پرداخت کنند، زیرا وجوه پرداختی قابل استرداد نخواهد بود.

اگر حداکثر ظرف 72 ساعت پس از پرداخت اجازه تعیین اولویت به داوطلبان داده نشده است پس از بررسی حساب واریزی باید با بانک سامان تماس گرفته شود.

کد خبر 204138

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز