همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: یقین داریم تا زمانی که در مسیر امام (ره) و شهدا هستیم و فرهنگ جهاد و شهادت در این کشور وجود دارد، هیچ‎کس هرگز نخواهد توانست بر این مملکت و ملت صبور و با گذشت ما چیره شود.

به گزارش تهران سما، دکتر محمدباقر قالیباف در نخستین کنگره بزرگداشت شهدای منطقه دو تهران در جمع خانواده‌های معظم شهدا با بیان اینکه در مقابل خانواده شهدا هیچ حرفی برای گفتن نداریم، گفت: فرزندان، همسران و بستگان شما این افتخار را در مقطعی از تاریخ آفریدند که در آن زمان در دنیا و کشور نامی از دین و دیانت نبود. در عصر غربت مهدویت و در عصر غربت اسلام به برکت خون شهدا و فرزندان شهید شما، هم مسلمین عزت یافتند و هم اسلام مجددا احیا شد.

شهردار تهران افزود: این جان که خدای تبارک و تعالی خریدار آن است به هر کس و به هر قیمتی که بفروشید ارزان فروخته‌اید و این امانت الهی را باید به صاحبان اصلی‌اش برگردانید.

وی افزود: ما توفیق خدمتگزاری به شما داریم و برای تحقق آرمان‌های امام و شهیدان تلاش می‌کنیم و ان شاءالله با دعای خیر شما امثال من که در مسئولیت‌ها هستیم اگر امروز قدرت و امکانی در اختیار داریم به برکت مجاهدت فرزندان شما است.

قالیباف افزود: عاجزانه می‌خواهیم در حق ما دعا کنید تا خداوند ما را یک لحظه به یاد خود نگذارد.

وی با اظهار امیدواری از اینکه روزهای گرم و صمیمی پشت خاکریز فراموش نشود، گفت: امیدوارم زرق و برق دنیا آن روزها را که بهترین دوستانمان را از دست دادیم از یادمان نبرد.

شهردار تهران در ادامه عنوان کرد: دعا کنید ما عاقبت به خیر باشیم و نوکری شما خانواده شهدا را کرده و به مردم عزیز در مسیر آرمان‌های امام و شهدا و تحت رهبری مقام معظم رهبری خدمت کنیم.

قالیباف اظهار کرد: ما نیز به حول و قوه الهی تلاش می‌کنیم هر چه در توان‌مان است و وظیفه داریم انجام وظیفه کنیم.

کد خبر 203725
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز