گروه دانش و سلامت: تهران دوازدهم اسفند میزبان مدیران و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است تا در ششمین همایشی که با همین عنوان برگزار می‌شود به بررسی موضوع خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا بپردازند.

دکتر داوود زارعیان، دبیر شورای سیاستگذاری ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات در این خصوص به خبرنگار همشهری گفت: با توسعه دانش ارتباطات و اطلاعات و نیاز روزافزون به تولید محتوا و ارائه خدمات متنوع‌تر در این حوزه، دبیرخانه دائمی همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات مصمم شد موضوع ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات را به خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا اختصاص دهد.

وی افزود: در این همایش که  در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور در بخش تولید محتوا و ارائه سرویس بررسی شده و آسیب شناسی کارشناسی از وضعیت فعلی آن ارائه خواهد شد. دکتر زارعیان با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا نیاز امروز همه دستگاه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور است، اظهار امیدواری کرد که این همایش به اهداف خود دست پیدا کند.

گفتنی است پیش از این پنج دوره همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوعات مدیریت ICT، مدیریت و راهبری دیتاسنتر، شبکه نسل آینده (NGN)، تجارت الکترونیک در فضای شبکه‌های نسل آینده و رگولاتوری برگزار شده است.

همچنین مهندس علی سپهری‌راد، دبیر کمیته علمی ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: براساس تصمیم کمیته علمی همایش، مقرر شد مقالاتی که تا اول اردیبهشت‌ماه 1392به دبیرخانه همایش ارسال شوند، پس از بررسی و تأیید کمیته علمی، در کتاب مقالات ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شوند.

کد خبر 203570
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز