سردار احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اجرایی شدن ساختار جدید این نیرو ،اظهار داشت: تلاش می کنیم در ماموریت های خود فرامین مقام معظم رهبری را اجرا کنیم.

به گزارش سایت پلیس ، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در اولین نشست فصلی فرماندهان نیروی انتظامی در سال 86 با اشاره به ویژگی‌های حکومت دینی، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین شاخصه‌های حکومت‌های دینی برشمرد و تصریح کرد: ارکان اقدامات نیروی انتظامی، توکل، توسل، تعقل و مجاهدت است که ماموران باید درستی و صداقت را سرلوحه انجام ماموریت‌های خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اجرایی شدن ساختار جدید، گفت: تلاش می‌کنیم در ماموریت‌های خود فرامین مقام معظم رهبری را اجرا کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را ویترین ناجا دانست و بر اهتمام در نرم‌افزای کردن آنها تاکید کرد.

سردار احمدی‌مقدم به اجرای طرح تابستانی 86 اشاره کرد و گفت: طرح تابستانی امسال با مشارکت بسیج،همکاری مردم و دیگر دستگاه‌ها اجرا می‌شود.

در ادامه این نشست، سردار حسین اشتری، رییس پلیس اطلاعات و امنیت ناجا نیز طی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح ساماندهی اتباع غیرمجاز خارجی گفت: این طرح با اولویت 12 استان و در مرحله اول به مدت یکصد روز اجرا می‌شود.

وی با بیان این که یک میلیون و 341 هزار و 504 تبعه افغانی غیرمجاز در کشور وجود دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی در این طرح، شناسایی، دستگیری و بدرقه اتباع غیرمجاز تا اردوگاه‌های تعیین شده را برعهده دارد.

سردار محمود تشکری، رییس بازرسی کل ناجا با اشاره به افزایش 212 درصدی رضایتمندی مردم در طرح مبارزه با مفاسد اجتماعی در سال 85 نسبت به سال 84، افزود: جرایم کارکنان ناجا نیز در سال 85 نسبت به84، کاهش 5 درصدی را نشان می‌دهد که این رقم در استانها به 8 درصد می‌رسد.

کد خبر 20351

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز