همشهری آنلاین: معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور اعتبار وام شهریه دانشگاه در نیمسال دوم سال جاری را شش میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: دانشگاه به دنبال افزایش این اعتبار است.

به گزارش ایسنا، علیرضا اژدر در نشست مطبوعاتی در خصوص میزان وام شهریه دانشجویان دوره‌های مختلف این دانشگاه، اظهارکرد: برای دانشجویان دوره‌های کارشناسی 250 هزار تومان،‌ کارشناسی ارشد یک میلیون تومان و دکتری دو میلیون و 500 هزار تومان وام شهریه در نظر گرفته شده است و بر اساس ضوابط موجود، وام شهریه مشمول کلیه دانشجویان دانشگاه می‌شود.

وی سرانه فرهنگی دانشگاه پیام‌نور را هشت هزار تومان عنوان کرد و گفت: بودجه فرهنگی دانشگاه به شدت کم است و هیچگونه کمکی در این زمینه به دانشگاه نمی‌شود.

اژدر همچنین از ارائه یک درس اختیاری فرهنگی با عنوان "حفظ جزء 30 قرآن کریم" در دانشگاه خبر داد و افزود: این درس به صورت اختیاری به دانشجویان ارائه می‌شود و بدون شهریه و خارج از سقف است و فقط در معدل کل دانشجویان تاثیر دارد.

به گفته معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور، امسال 422 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام‌نور برگزار شد، همچنین دانشگاه توانست از طریق ویدیو کنفرانس در دو استان مختلف، کرسی آزاداندیشی برگزار کند.

 

کد خبر 203325

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز