همشهری آنلاین: وزیر بازرگانی دولت اصلاحات گفت: اگر آقایان هاشمی، سیدحسن خمینی، ناطق نوری و خاتمی کاندیدا شوند و شورای نگهبان آنها را تایید صلاحیت کند از انتخابات کنار می‌کشم

به گزارش فارس، محمد شریعتمداری در دانشگاه علوم حدیث با بیان اینکه «تفکر اصلاحات، طیف وسیعی در ایران دارد» گفت: معتقدم آقای خاتمی در خانه نظام و انقلاب جای می‌گیرد؛ امام خمینی (ره) فرمودند که دو جریان باید در کشور وجود داشته باشد. مقام معظم رهبری نیز به این دو جریان اشاره کردند و آنان را به دو بال پرنده تشبیه کردند.

وی در خصوص اجماع اصلاح‌طلبان ابراز عقیده کرد: بین اصلاح‌طلبانی که علاقمند به مشارکت در انتخابات هستند اجماع صورت گیرد؛ تلاش برای اجماع در اصلاح‌طلبان نتیجه‌اش حضور گسترده مردم خواهد بود.

شریعتمداری درخصوص فتنه 88 نیز گفت: انتخابات 88 یک اتفاق ویژه‌ای برای جمهوری اسلامی بود اما اعتراضاتی که بعد از آن به وجود آمد دشمنان خارجی از بیرون آن را هدایت کردند و در ایران فتنه به وجود آوردند.

وی افزود: به نظر شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها و رد صلاحیت‌ها احترام می‌گذارم. مطمئنم آقای ناطق نوری که گفت احساس نیاز به کاندیداتوری نمی‌کند الان دیگر آن احساس را ندارد؛ همچنین در خصوص حضور مشایی در انتخابات باید بگویم کاندیداتوری وی باعث می‌شود حداقل یک رقیب داشته باشم. اعلام رسمی هم می‌کنم اگر آقایان هاشمی، سیدحسن خمینی، ناطق نوری و خاتمی کاندیدا شوند و شورای نگهبان آنها را تایید صلاحیت کند از انتخابات کنار می‌کشم.

کد خبر 203183
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز