سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: فدراسیون ورزش‌های همگانی اولین دوره مسابقات کشوری پله‌نوردی را برای انتخاب رکورددار ایران روز شنبه پنجم اسفند ماه در محل برج میلاد تهران با رقابت تنگاتنگ 18 مدعی رکورددار برگزار نمود.

پله نوردی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، این رکوردگیری توسط کمیته ثبت رکورد انجمن ورزش‌های تفریحی، مهارت‌های فردی و نمایشی فدراسیون ورزش‌های همگانی و با حضور دکتر علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و طالب رجب‌پور، رئیس این انجمن در محل برج میلاد برگزار شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در حاشیه این مراسم تصریح کرد: وظیفه ما شناسایی نوجوانان و جوانان بااستعدادی است که در زمینه‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند و به دلایل مختلف ناشناس مانده‌اند، از این رو برنامه‌های اینچنینی فرصت بسیار مناسبی است تا این استعدادها شکوفا شود.

مجدآرا درخصوص کسانی که کارهای عجیب و غریب غیر ورزشی انجام می‌دهند گفت : این افراد مد نظر ما نیستند چرا که آنها فقط در رشته‌های خاص مهارت دارند و این مهارت را از راه تمرین و ممارست به دست نیاورده‌اند. جوانانی که با تلاش و کوشش در زمینه‌های ورزشی، مهارت‌هایی را به دست می‌آورند مورد توجه ما هستند.

این مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان (بالای 40 سال) پس از معاینه پزشک متخصص شهر سالم در ساعت 10 صبح شروع و در ساعت 12:45 دقیقه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

پس از اتمام مسابقات در رده سنی بزرگسالان احمد اسدی داش اتان با رکورد 10 دقیقه و 49 ثانیه به عنوان نخست دست یافت، محمدجعفر مرادی با رکورد 11 دقیقه و 22 ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و محمد محمدی نیز با ثبت رکورد 11 دقیقه و 42 ثانیه در سکوی سوم قرار گرفت.

در رده سنی پیشکسوتان نیز محم رضا محمدی با ثبت زمان 13 دقیقه و 8 ثانیه سکوی نخست را به خود اختصاص داد، غلامرضا بزرگ لالانی با ثبت رکورد 13 دقیقه و 47 و هفت ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و داوود بادامکی با رکورد 15 دقیقه و 2 ثانیه سکوی سوم را از آن خود کرد.

کد خبر 203155
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز