گروه حوادث: عامل تیراندازی لاس‌وگاس که باعث مرگ سه نفر و مجروح شدن دست‌کم شش نفر شده بود، جوانی 26ساله است که بعد از این جنایت بدون برجا‌گذاشتن ردی از خودش ناپدید شده است.

حوادث خارجی

پلیس صبح شنبه ‌خودروی رنجرور این مرد را پیدا کرد اما هنوز ردی از متهم ردیف اول این حادثه به‌دست نیاورده و به همین دلیل با انتشار عکس او در رسانه‌ها برای پیداکردن وی از مردم کمک خواسته است.ماجرای این تیراندازی مرگبار ساعت 4:30صبح پنجشنبه گذشته رخ داد. وقتی دو خودروی رنجرور و مازراتی سر یک چهارراه در شهر لاس‌وگاس به هم رسیدند، سرنشینان رنجرور شروع به تیراندازی به سوی راننده مازراتی کردند.

در همین هنگام خودروی مازراتی به یک تاکسی برخورد کرد و تاکسی منفجر شد و راننده تاکسی و مسافرش دردم کشته شدند. در جریان این تیراندازی، راننده مازراتی به ضرب گلوله کشته شد و فردی که کنار او نشسته بود نیز مجروح شد. بعد از انفجار تاکسی، شش خودروی دیگر هم در این محل با هم برخورد کردند که در جریان این تصادف‌ها دست‌کم پنج نفر مجروح شدند. مجروحان به سرعت به بیمارستان انتقال یافتند و این در حالی بود که سرنشینان خودروی رنجرور بعد از این حادثه به سرعت متواری شدند.

پلیس اعلام کرده که در جریان این حادثه سه نفر کشته و حداقل شش نفر مجروح شده‌اند احتمالا درگیری راننده‌های رنجرور و مازراتی در ورودی یکی از هتل‌های لاس‌وگاس، منجر به این تیراندازی شده است. سروان کریس جونز از افسران پلیس شهر لاس‌وگاس به خبرگزاری رویترز گفت:

محل سکونت متهم نامعلوم است. این مرد هریس نام دارد و در سال گذشته به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز جنسی دستگیر شده و به زندان افتاده بود. وی افزود: خودروی رنجرور این مرد در آپارتمانی در مرکز شهر پیدا شده اما ردی از او نیست. او روی گونه‌اش دارای خالکوبی است و به‌عنوان مردی مسلح و خطرناک باید درنظر گرفته شود. براساس این گزارش در حال حاضر تحقیقات گسترده پلیس برای شناسایی و دستگیری مرد جوان ادامه دارد و پلیس از مردم خواسته است درصورت مشاهده متهم به سرعت با مأموران تماس بگیرند.

کد خبر 202891
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز