جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو کمیته داوران با بیان اینکه از یک غیر فوتبالی غیر از این انتظاری نیست به سخنان رویانیان واکنش نشان داد و گفت از وی شکایت شده است.

فدراسیون فوتبال

یدالله سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد شدید از رویانیان در باره اظهارات او نسبت به حسین عسگری گفت: از یک آدم غیر فوتبالی توقعی بیشتر از این نمی‌رود. ما تاکنون همه اتهاماتی که مدیران و مربیان زده‌اند را به کمیته‌ انضباطی ارجاع داده‌ایم و شک نکنید که فردا به علت این اظهارات از ایشان شکایت می‌کنیم و امیدواریم که کمیته‌ انضباطی برخورد کند.

کناره‌گیری پرسپولیس؛ رویانیان رئیس دپارتمان داوری را به تبانی متهم کرد

وی در ادامه با اشاره به صحبت رویانیان مبنی بر دست داشتن حسین عسگری در آلومینیوم گفت: این صحبت را حتما باید اثبات کنند، آقای افشاریان یک بار این حرف را زد و پنجاه بار عذرخواهی کرد و مطمئن باشید که از این مساله به سادگی نخواهیم گذشت.

دبیر دپارتمان داوری در ادامه با انتقاد از تهدید به افشاگری رویانیان گفت: خیلی از این مدیران از سال گذشته تهدید به افشاگری‌های مختلف می‌کنند، چرا پس اسمی نمی‌دهند. کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند یا خودشان اهل این کارها هستند و یا می‌خواهند جو را آلوده کنند.

وی در پایان باز هم به انتقاد از رویانیان پرداخت و گفت: آقای رویانیان گفته من به اکثریت قشر داوری نمی‌خواهم توهین کنم. آقای رویانیان! حتما باید فحش بدهید تا توهین محسوب شود؟ همین حرف نوعی توهین است، خوب شد که معنی احترام هم فهمیدیم. من از کمیته‌ انضباطی می‌خواهم به طور قاطع نسبت به این مسایل برخورد کند تا دیگر شاهد تکرار چنین مسایلی نباشیم.

کد خبر 202540
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز