همشهری آنلاین: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در جایگاه ریاست جمهوری به یک مدیر اجرایی نیاز داریم و به یک نظریه‌پرداز و رهبر فکری نیازمند نیستیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدیان در جمع اعضای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: داشتن تولی در کاندیدا شرطی لازم است ولی کافی نیست. کاندیدا باید تبری هم داشته باشد چراکه تبری لازم‌تر است و باید ببینیم که آنها از چه کسانی تبری می‌جویند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها افزود: ما در جایگاه ریاست جمهوری به یک مدیر اجرایی نیاز داریم و به یک نظریه‌پرداز و رهبر فکری نیازمند نیستیم. ان‌شاءالله در انتخابات پیش رو حضور پرشور مردم را خواهیم دید و انقلاب اسلامی یک مرتبه دیگر به جلو خواهد رفت و یک پیشرفت دیگر برای نظام خواهد شد.

وی با بیان اینکه «در سال اول انقلاب اسلامی 5 انتخابات انجام شد» خاطرنشان کرد: این تعداد انتخابات برای نظام قابل توجه است. انتخابات حادثه‌ای است که هر ساله انجام می‌شود و نه تنها نباید موجب شکاف داخلی در داخل مجموعه شود بلکه باید موجب انسجام شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها با اشاره به وظیفه فعالان دانشجویی تاکید کرد: مجموعه‌های دانشجویی باید قبل از پرداختن به افراد، به شاخص‌ها بپردازند و این را در منشور خود نیز ذکر کنند. اگر شاخص باشد، هیچگاه این جریانات در اختیار شخص خاصی قرار نمی‌گیرد. انتخابات پیش رو برای روشنگری و رشد سیاسی دانشگاهیان فرصت مناسبی است و جوامع دانشجویی باید تلاش کنند که کاندیداها را سر میز بیان برنامه‌ها بیاورند و آنها را وادرا سازند تا همراهانشان را معرفی کنند.

کد خبر 202520
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز