همشهری‌آنلاین: معاون اول رییس جمهور با تاکید بر لزوم ایجاد رفاه و آسایش برای مردم و تعدیل قیمت‌ها در بازار شب عید، از همه دستگاه‌های مربوطه، تشکل‌ها و اتحادیه‌ها خواست همه توان خود را بکار گیرند تا جلوی افزایش قیمت‌ها را گرفته و اجازه ندهند که فشار گرانی مردم را آزرده کند.

مهر نوشت: محمدرضا رحیمی شامگاه پنجشنبه در جلسه کارگروه کنترل بازار که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با بیان اینکه نیاز مردم به مواد پروتئینی و آجیل و خشکبار در پایان سال و ایام عید بیشتر از ماه‌های دیگر است، بر ضرورت تامین این کالاها و عرضه به مردم با قیمت مناسب تاکید کرد.

در این جلسه که وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، دادگستری، استاندار تهران و شماری از مسوولین وزارتخانه‌های مرتبط و نمایندگان تشکل‌ها و بخش خصوصی نیز حضور داشتند، پس از ارائه راهکارها و پیشنهادات مختلف برای تامین مواد پروتئینی از منابع مختلف مقرر شد به سرعت گوشت قرمز با قیمت مناسب از طریق شبکه‌های توزیع در اختیار مردم قرار گیرد.

در این نشست همچنین گزارشی از وضعیت گوشت مرغ در بازار ارائه شد و تصمیماتی مبنی بر توزیع گسترده گوشت مرغ با قیمت مطلوب از طریق اتحادیه‌های صنفی اتخاذ شد.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت بازار پرداخت و پس از بحث و تبادل نظر، تصمیمات ویژه‌ای برای کاهش قیمت انواع آجیل و خشکبار اتخاذ شد.

کد خبر 201473
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز