چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران در یک بازی پرفراز و نشیب با غلبه بر گهر درود به رده ششم جدول رسید.

پرسپولیس هادی نوروزی

به گزراش همشهری آنلاین، پرسپولیس تهران در بازی عقب افتاده هفته بیستم لیگ برتر میزبان گهر درود بود. سرخپوشان به روال چند بازی گذشته خود از همان آغاز میدان‌دار بودند و اگر به آمار بازی نگاه کنیم مالکیت بیشتری بر توپ و میدان داشتند اما به نظر می‌رسد این میدان‌داری معطوف به برنامه و هدفی نیست از این روی نمی‌توانند مقابل دروازه حریف خلق موقعیت داشته باشند.

در این بازی رضایی در دقیقه 17 و بعد از چند حمله سرخپوشان گل نخست بازی را به ثمر رساند تا این تیم با برتری نیمه نخست را به پایان برساند.

در نیمه دوم ورق برگشت از نکات بارز این بازی انجام چند ضد حمله از سوی بازیکنان گهر بود که تقریبا همه آنها دروازه پرسپولیس را با خطر مواجه کرد تا نشان دهد که مدافعان سرخ‌پوش روز بی‌فروغی را سپری می‌کنند. گهری‌ها در دقایق 47 و 56 روی دو موقعیت مشابه توانستد  حامد پورعمرانی و مجید خمیسی دو گل وارد دروازه پرسپولیس کنند تا بازی باخته را با برد معاوضه کنند.

بعد از این دو گل حملات مکرر اما بدون برنامه پرسپولیس ادامه داشت تا اینکه  هادی نوروزی بازیکنی که به جای انصاری‌فر وارد بازی شده بود در دقیقه 68 و سپس پروویچ دیگر بازیکن تعویضی این تیم در دقیقه 90 و روی یک ضربه کاشته گل‌های دوم و سوم سرخپوشان را به ثمر رساندند. در وقت‌های تلف شده بازی نیز خطای مدافع گهر روی نوروزی منجر به یک پنالتی شد که ماهینی آن را به تیر عمودی دروازه کوبید

پرسپولیس با پیروزی در این دیدار 35 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به صبای قم به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کرد. گهر دورد هم با 18 امتیاز در رده هفدهم باقی ماند تا شاگردان مایلی‌کهن خطر سقوط را بیش از پیش احساس کنند.

کد خبر 201378
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز