رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: برخی حرف و حدیث‌ها که مطرح شد رهبر معظم انقلاب فرمودند ادامه ندهید و من بعداً خودم صحبت می‌کنم تا فضای وحدت ملت حفظ شده و مردم با آگاهی عمل و رفتار کنند. انتظار بود حرفی زده نشود ولی متأسفانه باز هم حرف‌هایی زده می‌شود و شنیدیم که در روز 22 بهمن از تریبون مراسم حرف‌هایی زده شد که نباید می‌شنیدیم.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی شب در جمع مردم دزفول در مسجد حضرت مهدی (عج) با تبریک ایام دهه فجر و روز 22 بهمن مطالبی را مطرح کرد که بخش‌هایی از آن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بازرسی کل کشور در زیر آمده است:

  • بی‌تدبیری برخی مسئولان است که کانون‌های ثروت و قدرت در کشور را تقویت می‌کند. برخی مسئولین کارها و وظایف خود را خوب انجام نداده و عده‌ای از کانون ثروت و قدرت را تقویت می‌کنند. دشمن نیز طمع کرده و از این وضعیت سوء استفاده می‌کند. چرا که دشمن می‌داند از اختلاف و دعوا می‌توان خوب استفاده کرد. اینجا است که دشمن فعال می‌شود. راه حل آن آگاهی و بصیرت من و شما است.
  • خوشبختانه رهبر معظم انقلاب در اوج آگاهی و آگاهی افزایی قرار داشته و هوشمندانه و مدبرانه اوضاع کشور را مدیرت می‌کنند. رهبر تلاش می‌کنند به دشمن مجال داده نشود و به تعبیر خودشان در زمین دشمن بازی نکنیم. برخی حرف و حدیث‌ها که مطرح شد فرمودند ادامه ندهید و من بعداً خودم صحبت می‌کنم تا فضای وحدت ملت حفظ شده و مردم با آگاهی عمل و رفتار کنند.
  • انتظار بود حرفی زده نشود تا دشمنان سوء استفاده نکنند ولی متأسفانه باز هم حرف‌هایی زده می‌شود و شنیدیم که در روز 22 بهمن از تریبون مراسم حرف‌هایی زده شد که نباید می‌شنیدیم یا رفتاری در قم رخ داد که نباید رخ می‌داد. این مسایل دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.
  • راهکار این دغدغه‌ها، ما ملت و مردم هستیم. ملت ایران نشان داده است که همواره پیرو امام(ره) و رهبری است. همان طور که روزگاری با امام(ره) خود از همه پیچ‌های سخت عبور کرده‌ایم، ان‌شاءالله امروز با رهبری معظم و الهی خود از همه پیچ‌های سخت عبور خواهیم کرد.
  • امروز چاره مملکت شعار دادن نیست. امروز چاره مملکت حضور آگاهانه ملت است که در 22 بهمن دیدیم. هر چه شعار، حماسه، شعور و انقلابی‌گری بود مردم ما روز 22 بهمن نشان دادند. رهبر مان هم فرمود من انقلابی‌ام. مسئول نباید شعار بدهد؛ مسئول باید دنبال معیشت مردم باشد. مسئول باید دنبال اشتغال و تولید باشد. اگر مسئولی دنبال حاشیه بیفتد بداند که از مسیر امام و رهبری جدا افتاده است. اگر رهبری می‌فرماید امسال سال تولید است باید همه کارها را کنار گذاشت و دنبال تولید بود. دشمن می‌خواهد ما را در اقتصاد به زمین بیندازد و حرف فرهنگی ما را نیز نادیده بگیرد و بگوید این‌ها که نمی‌توانند کشور را اداره کنند حرفی برای گفتن ندارند.
  • امروز تکلیف همه مسئولان تلاش در راستای رفع مشکلات معیشت، تولید و اشتغال کشور است. رهبری می‌فرمایند اشتغال، تولید، کار و سرمایه ایرانی آن وقت می‌شنویم که در سال تولید ملی بخشی از شهرک‌های اقتصادی غیرفعال شده‌اند. این در حالی است که قرار بود تولید و اشتغال افزوده شود؛ قرار بود سرمایه بیشتری جذب شود. چرا این طور شد؟! ما داریم از اهداف خود منحرف می‌شویم.
  • این روزها همواره از جریان انحرافی سخن به میان آورده می‌شود اما من جریان انحرافی را قبول ندارم. انحراف بزرگ امروز کشور این است که از خط رهبری برای تقویت اقتصاد کشور طفره برویم. متأسفانه ما از خط تولید کشور که قدرت کشور است داریم طفره می‌رویم.
کد خبر 201065
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز