دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

وزیر اقتصاد سکوت چند روزه در مورد لایحه بودجه 92 را شکست و در اظهارنظری اعلام کرد که بودجه92 این هفته در دولت نهایی می‌شود.

 سید شمس‌الدین حسینی با بیان اینکه تلاش می‌شود اوایل اسفند‌ماه این لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه ‌شود، افزود: مقرر شد احکام تهیه‌شده در دولت در کمیته محدودتری و با حضور رئیس‌جمهور نهایی شود که گمان می‌کنم این هفته چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

او افزود: تعیین قیمت ارز و دلار در لایحه بودجه صرفا کارکردی محاسباتی دارد و همانطور که در گذشته گفته‌ام مبنای محاسبات، دلار حدود دو هزار تومان است.

وی ادامه داد: تعیین قیمت نفت در بودجه به‌معنای تعیین این قیمت در بازار نیست و نمی‌تواند باشد، کمااینکه تعیین قیمت نفت در بودجه به‌معنای فروش آن هم نیست.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: همکاران ما در بانک مرکزی هم مسئول رصد کردن گردش وجوه در چارچوب قانون و حفظ حقوق اشخاص هستند.

وی گفت: در مجموع طی دو سه سال اخیر که قانون مبارزه با پولشویی ابلاغ و آیین‌نامه‌های اجرایی و مقررات آن پیاده شده است، شاهد پیشرفت این موضوع در کشور بوده‌ایم.

به گفته وی، با همکاری قوه قضاییه شعبه خاصی برای رسیدگی به پرونده‌های مبارزه با پولشویی اختصاص یافته و مواردی هم به‌عنوان مشروط اعلام شده است.

کد خبر 201053
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز