همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران درخصوص اخلال در سخنرانی 22 بهمن ماه رئیس مجلس در قم گفت: اگر شرایط فراهم شود حرف‌های زیادی در این باره قابل گفتن است که چه کسانی با ابزار دینی و انقلابی برای بقای خود بر قدرت طمع کرده‌اند. آنها برای رسیدن به این اهداف این جنس از حرکات و فعالیت‌ها را ساماندهی و پشتیبانی می‎کنند.

به گزارش مهر، احمد توکلی درباره اخلال در حین سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در قم گفت: حادثه زشت و بی‎سابقه یکشنبه در قم حیرت‌آور بود، چون عده‌ای در روز وحدت ملی و جشن انقلاب آن هم در حرم حضرت معصومه (س) به اسم پیروی از ولایت فقیه مانع سخنرانی رئیس مجلس شدند و از آن بدتر به سنگ‌پرانی و کفش‌پرانی دست زدند.

توکلی تاکید کرد: از هر زاویه و با هر سلیقه سیاسی که به این صحنه بنگریم برای انسان چیزی جز تأسف و تأثر دست نمی‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علت و عوامل مختلفی در پیدایش این حادثه نقش داشته‌اند، گفت: شاید مهمترین دلیل ان باشد که وقتی در مدتی طولانی برخی مقامات کشور دست به هتک حرمت مردم و سایر هم‌قطاران خود می‌زنند باید انتظار داشت که کسانی هم پیدا شوند که به طرفداری از آنها حرمت خدمتگزاران مردم را بشکنند.

توکلی تصریح کرد: اگر شرایط فراهم بشود حرف‌های زیادی در این زمینه قابل گفتن است که مردم را روشن خواهد کرد که چه کسانی با ابزار دینی و انقلابی و سوء استفاده از ارزش‌های اسلامی، انقلاب اسلامی و مصالح مردم برای بقاء خود بر قدرت طمع کرده‌اند و برای رسیدن به این اهداف این جنس از حرکات و فعالیت‌ها را ساماندهی و پشتیبانی می‌کنند.

وی افزود: آنچه مسلم است وزارت اطلاعات باید با سرعت مسببان و مباشران حادثه یکشنبه 22 بهمن ماه در قم را شناسایی کرده و قوه قضائیه نیز با قاطعیت و اقتدار با این افراد برخورد قانونی و لازم را صورت دهد.

توکلی در پایان خاطر نشان کرد: بنده به سهم خود از ریاست مجلس شورای اسلامی بخاطر حفظ متانت خود در برخورد با این حادثه زشت تشکر می‌کنم.

کد خبر 201003
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز