همشهری آنلاین: یکی از مراجع تقلید شیعیان با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، از اقدام اخلال گرانه در جریان جشن پیروزی انقلاب در قم ابراز تاسف کرد و گفت: مراجع و علما نگران اقدامات اخلال گرانه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی مکارم شیرازی، صبح دوشنبه در آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم قم، با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: الحمدالله راهپیمایی دیروز باشکوه تر از هر سال برگزار شد و نشان داد که مردم در صحنه هستند.

وی ادامه داد: حضور گسترده و باشکوه مردم نشان دهنده عزم جدی و توجه آنان به اصل نظام و ولایت فقیه بوده و حساب مشکلات را با مسائلی که کشور را تهدید می‌کند، مقایسه نمی‌کنند.

استاد برجسته حوزه با بیان این که روز گذشته حرکت بسیار زشتی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اتفاق افتاد، اظهار داشت: مسئولان مشغول مطالعه در این باره هستند و بعداً در این باره صحبت‌های مناسب خواهد شد.

وی با تاکید بر این که باید جلوی کارهای اخلال گرانه گرفته شود، یادآور شد: باید بررسی کرد که آیا این کارها ریشه‌های انتخاباتی دارد یا نه؛ باید عاقلانه آن را حل کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت الله مکارم با بیان این که متاسفانه عده‌ای یا فریب خورده هستند و یا اغراض خاصی دارند، گفت: مراجع، علما، فضلا و طلاب، همه از اقدام دیروز نگران هستند و منتظر نتیجه مطالعات مسئولان در این خصوص می‌باشند.

گفتنی است آیت الله العظمی نوری همدانی و آیت الله فاضل لنکرانی از مراجع و علمای قم نیز در تماس تلفنی با رئیس مجلس، حوادث تلخ 22 بهمن قم را در حرم حضرت معصومه منزجر کننده خوانده و از وی دلجویی کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس مجلس در یوم الله در حرم شریف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از سوی افراد ناشناس مورد اهانت قرار گرفت.

کد خبر 200977

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز