شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۶:۰۲
۰ نفر

اگر قسمت چهارمی وجود داشته باشد احتمالا باید مرد عنکبوتی را به توکیو بیاوریم. توبی مگوایر این حرف‌ها را جلوی طرفداران دو آتشه فیلم و در میان همهمه هواداران آن در توکیو ابراز کرد.

 سومین فیلم از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی که بی‌شک یکی از پرفروشترین فیلم‌های امسال خواهد بود و به احتمال فراوان موفقیت دو فیلم قبلی را از این شخصیت محبوب داستان‌های مصور مارول تکرار خواهد کرد، در توکیو روی پرده رفت.

در 10روز آینده افتتاحیه فیلم در شهرهای لندن، رم، برلین، مادرید، مسکو، نیویورک و استکهلم برای کمک به اکران گسترده و موفق برای طرفداران بی‌شمار این مجموعه برگزار خواهد شد.

در این فیلم که احتمال می‌رود آخرین فیلم مجموعه هم باشد، توبی مگوایر و کریستین دانست  مانند دو فیلم قبلی ایفای نقش می‌کنند و سام رایمی  نیز همانند قسمت‌های قبل آن را کارگردانی کرده است.

داستان این قسمت باز هم درباره پیتر پارکر است که بالاخره به مری جین رسیده اما طبق معمول گرفتار مشکلات شخصی‌اش است و زمانی همه چیز بهم می‌ریزد که بخش تاریک شخصیتش ظهور کرده و لباس قرمز و آبی مرد عنکبوتی به سیاه تبدیل می‌شود.

این لباس به او نیروهای بیشتری را به همراه شرارت و کین‌خواهی می‌بخشد. این بار شخصیت‌های شریر ماجرا بیشتر شده‌اند. بجز بخش تاریک شخصیت اصلی که مرد عنکبوتی مجبور است با آن مبارزه کند و یک جدال خیر و شر میان انتقام و بخشش است، دو شخصیت مرد شنی (توماس هیدن چرچ) و نفرت (تافر گریس) نیز حضور دارند و بجز این دو، دوست قدیمی‌اش هری ازبورن (جیمز فرانکو) نیز که مرد عنکبوتی در قسمت اول پدر او را از بین برده بود مثل همیشه مزاحم او می‌شود. تریلر بسیار جذابی از این فیلم توسط استودیو روی اینترنت به نمایش گذاشته شده است.

مگوایر در مصاحبه‌ای که روی فرش قرمز انجام داده به تمجید از این فیلم پرداخته و گفته است: این فیلم از «مرد عنکبوتی2» بسیار متفاوت است. فیلم به کلی متفاوتی است. فکر می‌کنم در ادامه داستان‌های بخش یک و دو کارمان را خوب انجام داده‌ایم اما از آنها فراتر رفته‌ایم و از تجربه‌مان استفاده کرده‌ایم تا فیلم بهتری بسازیم.

منتقدانی که فیلم را دیده‌اند اذعان کرده‌اند که فیلم تاریک‌ترین و عمیق‌ترین فیلم مجموعه است و برای کودکان و بزرگسالان چیزهای معنی‌دار زیادی دارد. همچنین فیلم جلوه‌های ویژه فوق‌العاده‌ای دارد که هزینه فیلم را به رقم حیرت‌انگیز 250 میلیون دلار و بیشتر رسانده که قمار بزرگی برای کمپانی سونی به حساب می‌آید. تماشاگران ژاپنی هم استقبال خوبی از فیلم به عمل آورده و نظرشان مثبت بوده است.

اما اتفاق مهمی که درباره این مجموعه افتاده این است که به نظر می‌آید این سری فیلم‌ها که یکی از موفقترین مجموعه فیلم‌ها براساس یک شخصیت محبوب است و روی هم رفته تا به حال 6/1میلیارد دلار فروخته‌اند به پایانش نزدیک می‌شود. بازیگران اصلی مجموعه چندان تمایلی به ادامه کار در دنباله آن ندارند و کارگردان هم منتظر بوجود آمدن شرایطش برای تصمیم‌گیری و ادامه احتمالی کار است.

کد خبر 20090

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز