همشهری آنلاین: محمد شریعتمداری وزیر دولت اصلاحات در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درخصوص برنامه ‌های انتخاباتی‌اش،‌اظهار داشت: به نظر شما آیا زمان مناسبی برای این است که کاندیدا بخواهند برنامه‌شان را اعلام کند؟ به موقع برنامه‌مان را اعلام می‌کنیم.

فارس نوشت: شریعتمداری با بیان اینکه برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حتما کاندیدا می‌شوم،‌ گفت: تعداد کاندیداهای اصلاح طلب به گونه‌ای است که می‌توان تعدادی از آنها را صادر کنیم.

وزیر دولت اصلاحات در مورد اصلاح طلبان بدلی نیز تصریح کرد: اصلاح طلبان بدلی وجود دارند اما من 8 سال در کابینه آقای خاتمی بودم و احتمالی که من اصلاح طلب بدلی باشم، نیستم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه من 8 سال وزیر بازرگانی دولت سید محمد خاتمی بودم و هم اینک در دفتر مقام معظم رهبری حضور دارم، معتقدم می‌توانم عامل وفاق باشم و در حل کردن کدورت‌ها و جمع‌کردن دل‌ها موثر واقع شوم.

شریعتمداری در پاسخ به این پرسش که آیا فضا برای حضور اصلاح طلبان در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را مساعد می‌بینید یا نه، خاطرنشان کرد: امیدوارم فضا در کشور به گونه‌ای شود که صاحبان علائق و اندیشه‌های گوناگون امکان حضور فعال و جدی در انتخابات پیدا کنند.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه برای کاندیداتوری‌ام با همه بزرگان نظام مشورت کرده‌ام، در خصوص دیدار خود با آیت‌الله ری شهری گفت: با توجه به اینکه من عضو هیئت امنای دانشگاه حدیث و قرآن هستم هر هفته ایشان را ملاقات می‌کنم.

کد خبر 200153
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز